Després de realitzar la diagnosi i definir els objectius que volem assolir com a centre per tal d’esdevenir digitalment competents, hem elaborat un pla d’actuacions.
Els objectius definits i les activitats plantejades per al seu assoliment han estat temporitzats pels propers tres cursos, distribuint-se en trimestres.
Cal tenir present que es tracta d’un document viu i que es podrà ajustar a la realitat i necessitats del moment, sense perdre les línies de treball fonamentals.
TEMPORITZACIÓ | |||||||||||
Objectius de l’EDC | Curs 23-24 | Curs 24-25 | Curs 25-26 | ||||||||
1T | 2T | 3T | 1T | 2T | 3T | 1T | 2T | 3T | |||
1 | Promoure la implicació de les professionals del centre vers la utilització de recursos digitals per millorar la seva competència digital. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |
1.1 | Utilització i ampliació dels recursos del Padlet. | X | X | X | X | X | X | ||||
1.2 | Formació Grid 3. | X | |||||||||
1.3 | Formació Kudi Pantalla interactiva a educació infantil. | X | X | ||||||||
1.4 | Formació específica digital impartida per professionals externs. | X | X | ||||||||
1.5 | Recull d’activitats distribuïdes per dispositius. | X | X | X | |||||||
2 | Potenciar l’ús dels recursos digitals per part de l’alumnat que ho necessiti per tal d’estimular el seu desenvolupament. | X | X | X | X | X | X | ||||
2.1 | Programació d’activitats fent ús de recursos digitals. | X | X | X | |||||||
2.2 | Avaluació de la competència digital de l’alumnat. | X | X | X | |||||||
2.3 | Sessions pedagògiques de tot el claustre per compartir activitats en les que s’utilitzen recursos digitals. | X | X | X | |||||||
3 | Planificar la Web de l’Escola per millorar la seva funcionalitat. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |
3.1 | Consens sobre el contingut, format i responsable de la pàgina web. | X | |||||||||
3.2 | Actualització de la pàgina web. | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
4 | Millorar l’acolliment digital de les professionals del centre. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |
4.1 | Creació del pla d’acollida digital del professorat. | X | X | X | |||||||
4.2 | Presentació del pla d’acollida digital al professorat. | X | |||||||||
4.3 | Acompanyament al professorat durant el període d’adaptació. | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
5 | Millorar l’acolliment digital de les famílies del centre. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |
5.1 | Creació del pla d’acollida per a les famílies. | X | X | X | |||||||
5.2 | Realització d’una sessió de formació per a famílies noves | X | X | X | X | X | X | X | X |