Preinscripció 2020 – 2021 (15 A 29 DE JUNY)

Les persones que vulguen reservar una plaça pels ensenyaments del Centre de Formació d’Adults El Vendrell pel curs 2020-2021 han de presentar la sol·licitud de preinscripció del 15 al 29 de juny de 2020.

Requisits, documentació i informació per cada ensenyament específic de l’oferta formativa del CFA El Vendrell 2020-2021

Clica en l’ensenyament en el que estàs interessat de la nostra oferta formativa 2020-2021 per obtindre la informació, els requisits i la documentació necessària per fer la preinscripció:

GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA PRESENCIAL (GES)

GRADUAT EN EDUACIÓ SECUNDÀRIA A DISTÀNCIA (GES-IOC)

CURS DE PREPARACIÓ PER A LES PROVES D’ACCÉS A GRAU SUPERIOR (PPACGS)

CURS DE PREPARACIÓ PER A LES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT PER A MAJORS DE 25/45 ANYS (PAU +25/45)

INFORMÀTICA INICIAL

COMPETIC 1 (ACTIC INICIAL)

COMPETIC 2 (ACTIC MITJÀ)

COMPETIC 3 (ACTIC AVANÇAT)

ANGLÈS 1

ANGLÈS 2

ANGLÈS 3

CASTELLÀ 1

CASTELLÀ 2

FORMACIÓ INSTRUMENTAL (ALFABETITZACIÓ)

Com has de presentar la preinscripció?

La preinscripció al CFA El Vendrell es realitzarà del 15 al 29 de juny, preferentment de manera telemàtica, PER INTERNET,  degut a la necessitat de reduir al màxim els tràmits presencials.

Cal descarregar-se la sol·licitud (pots descarregar-la fent clic aquí), omplir-la, guardar-la i enviar-la per correu electrònic a la bústia oficial del centre: e3010062@xtec.cat Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció, cal presentar la documentació identificativa i acreditativa dels criteris al·legats escanejada o fotografiada per les dues cares. No caldrà presentar els originals a no ser que el Centre us els demani.

Per facilitar-vos el procediment per Internet, no caldrà que les sol·licituds estiguin signades, però si que heu de fer constar al correu electrònic el vostre consentiment a la preinscripció, així com declarar que totes les dades i documents aportats son certs. Podeu copiar i utilitzar al correu la següent frase model: ” Jo, _____(nom i cognoms)__________ dono el meu consentiment per utilitzar la solicitud adjunta per fer la preinscripció al CFA El Vendrell i declaro que totes les dades i documents aportats són certs”

I si no puc fer-ho per Internet?

En casos excepcionals, en els que no es pugui fer per Internet, es podrà fer la preinscripció de forma presencial SEMPRE DEMANANT CITA PRÈVIA amb antelació. En aquest cas, a més de portar  l’original i la còpia de la documentació identificativa i acreditativa dels criteris al·legats, hauràs de portar el teu propi bolígraf, una mascareta higiènica i llegir i complir les mesures de seguretat e higiene publicades en aquesta web i a la porta d’accés al centre.

Pots demanar la CITA PRÈVIA clicant aquí

Per a més informació

Fes un correu a: e3010062@xtec.cat

Truca al 977155674 de 9:30 a 13:30 de dilluns a divendres

Podeu consultar tota la informació sobre aquest procediment aquí.

Avís: Les dates poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Preinscripció

• Oferta de places: 12 de juny de 2020
  • Presentació de sol·licituds: del 15 al 29 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol de 2020 a partir de les 14 h