2n Premi CAC: Treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat

L’Alba Fernández-Peña de 2E de batxillerat ha tret el 2n premi en la convocatòria dels XV Premis el CAC a l’escola (Consell de l’Audiovisual de Catalunya), pel seu treball de recerca Anàlisi comparativa de la representació de l’amor i la violència entre les pel·lícules de DreamWorks i H.Miyazaki (STUDIO GHIBLI).

El jurat n’ha destacat el rigor metodològic utilitzat i l’estudi seriós que planteja sobre els valors que transmeten als infants les produccions d’animació.
La nostra enhorabona, Alba!

1. Eli

Mola! m’agradaria poder llegir el treball perque m’encanta el món de la animación i estaria be saber aquestes perspectives o prismes diferents amb els que es tracten els temes de l’amor i la violencia…

Enhorabona a la premiada!