Jubilació de Josep M. Virgili

El passat dijous 28, aprofitant l’últim Claustre del curs, vam celebrar la Jubilació del Josep M. Virgili. L’acte va ser força emotiu ja que, després que la Tessa ens fes “cinc cèntims” del seu vast currículum i d’alguna anècdota, la Fina Anglès li va dedicar un encoratjador parlament perquè continuï treballant pel país i per la llengua. També vam comptar amb la presència d’una àvia amb les seves netes que van donar testimoni de 3 generacions d’alumnes del Josep M. i, com a cloenda de l’acte, el nostre ex-alumne, Gaspar Corts, ens va oferir una actuació musical.
Per al record li vam lliurar un regal i un àlbum de fotografies i ell ens va obsequiar amb una fotografia del pati amb l’emblemàtica fumera i amb un taronger que vam plantar i que ens recordarà el seu pas per l’institut.
Molta sort, Josep M. en aquesta nova etapa que ara encetes.