Viatge a Malta

Els alumnes de segon d’activitats comercials han realitzat una estada formativa en anglès a Malta.
Malta ha ofert un entorn ideal als alumnes per a submergir-se completament en l’idioma anglès. Des de la vida quotidiana fins a les interaccions amb locals, companys d’estudi, les seves famílies amfitriones, han estat envoltats d’oportunitats per practicar i millorar el seu anglès constantment.
Durant la seva estada, han realitzat classes d’anglès pels matins de 9 a 13 hores a l’acadèmia IELS MALTA. Els docents s’han ajustat a les seves necessitats, habilitats i nivell per a que poguessin aprendre i millorar l’idioma.
A les tardes, han realitzat altres activitats com per exemple Tours per la Valleta i Mdina, un creuer o un cinema 5D el qual els ha permès aprendre més sobre la història de Malta, rodejar-se en aquesta cultura diversa, conèixer gent de tot el món i ampliar la seva perspectiva global.
Els alumnes han conviscut amb famílies malteses el qual ha ajudat a que aprenguessin encara més sobre la cultura i practiquessin l’idioma en moments com a l’hora d’esmorzar o sopar amb les respectives famílies.
Aquesta estada formativa a Malta no només ha ajudat a millorar les seves habilitats lingüístiques, sinó que també els ha ajudat a desenvolupar habilitats interculturals, adaptabilitat i confiança en si mateixos. Habilitats molt importants tant en l’àmbit personal com professional.
En resum, aquesta estada formativa en anglès a Malta ha ofert una experiència única i enriquidora que ha combinat aprenentatge, cultura i diversió, tot en un entorn bell i acollidor.