Beques i ajuts

BEQUES ESTUDIS NO UNIVERSITARIS (BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS) | CURS 2026-2027

Si el teu domicili familiar és a Catalunya, has de fer la teva sol·licitud directament al web del Departament d’Educació i Formació Professional.

Per accedir al formulari de sol·licitud cal identificar-se digitalment.

Si l’estudiant és menor de 18 anys i no els compleix aquest any, cal que el pare, mare o el tutor/a legal que faci el tràmit tingui una eina d’identificació digital com ara l’idCAT Mòbil, l’idCAT Certificat, el sistema Cl@ve, el DNI electrònic, el certificat FNMT, la T-CAT, el Camefirma, etc.

Si tens 18 anys o els compleixes aquest any, podràs tramitar-la tu mateix.

Termini de presentació de la sol·licitud:

Del 7 d’abril de 2026 a les 8:00 fins el 18 de maig del 2026 a les 15:00


BEQUES NESE ALUMNAT D’ESO, BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS | CURS 2026-2027

Estem a l’espera que s’obri el termini de presentació de sol·licituds d’aquestes beques pel pròxim curs 2026-2027.

Vols informació sobre aquesta beca? Consulta la web del Ministerio de Educación, Formación Professional y Deportes o a la web del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya.

Important! La sol·licitud no s’ha de lliurar al centre educatiuNo s’haurà d’imprimir el formulari i presentar-lo al centre educatiu com en cursos anteriors. La sol·licitud es considera presentada en emplenar el formulari en línia i obtenir el resguard de presentació.
 
Desplaça cap amunt
Ves al contingut