PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2024/2025

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA (Només per a nous alumnes al centre)

CALENDARI

• Publicació de l’oferta inicial 2024-25
    • Presentació i/o modificació de sol·licitud telemàtica: del 8 al 20 de març només electrònicament. FES LA SOL·LICITUD
    • Si no l’has pogut presentar en les dates indicades, pots fer el tràmit a partir del 2 al 22 d’abril de 2024. En aquest cas seran sol·licituds fora de termini i s’assignaran posteriorment a les presentades en termini.
    • Llistat d’alumnes preinscrits amb les puntuacions provisionals del barem (17/04/2024)
    • Termini de reclamació de la puntuació provisional del 17 al 22 d’abril, utilitzant l’eina electrònica per adjuntar les reclamacions
    • Llistat puntuacions provisionals d’alumnes preinscrits amb reclamacions resoltes (25/04/2024)
    • Llista de sol·licituds ordenada (02/05/2024)
    • Publicació d’oferta definitiva de places d’ESO (07/06/2024)
    • Publicació de la llista d’alumnes admesos al centre (10/06/2024)
    • Període de matrícula del 18 al 26 de juny

Coneix el calendari i els terminis actualitzats del Departament d’Educació

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ

del 8 al 20 de març de 2024 només tramitació telemàtica de la sol·licitud de preinscripció

Cal disposar del núm. d’identificació de l’alumne RALC (l’escola i/o institut de procedència us el pot facilitar). Preferència d’accés de les escoles públiques de Riudoms, Vinyols i els Arcs i Montbrió del Camp. També es pot fer la consulta de l’identificador de l’alumne a la web del Departament.

Important: És obligatori especificar l’adreça electrònica per poder rebre els missatges amb la informació sobre l’estat de la sol·licitud.

Codi de centre: 43007658

Prioritàriament s’ha de fer la sol·licitud electrònica, ja que en aquest cas no cal adjuntar cap tipus de documentació. De manera excepcional, i només si no es poden fer les consultes interadministratives, pot ser necessari adjuntar algun document (escanejat o fotografiat). En aquest cas es detallarà la informació a acreditar en el resguard de la sol·licitud.

• Enllaç a sol·licitud electrònica (cal que el pare, mare o tutor/a legal disposi d’identificador electrònic com ara idCAT, DNIe, Clave o qualsevol altre). Si voleu obtenir fàcilment l’IdCAT mòbil cliqueu al següent enllaç
  • Enllaç a la sol·licitud en suport informàtic (només si el pare, mare o tutor/a legal no ha pogut disposar d’identificador electrònic). Cal adjuntar a la sol·licitud la documentació que es demana.

Prepara la documentació

Fes el seguiment de  la teva sol·licitud

PERÍODE DE MATRÍCULA

del 18 al 26 de juny de 2024