2a Cursa Solidària

Benvolgudes famílies,

Els i les alumnes de 1r d’ESO per fi podran veure fer realitat el projecte en què han estat treballant al llarg de tot el curs i del qual us en volem fer partícips animant-vos a venir.

Es tracta d’una cursa solidària que tindrà lloc diumenge 19 de maig a les 10h. Tot l’alumnat ha dipositat molta il·lusió en aquest dia i és per aquest motiu que desitjaríem la màxima participació de tota la comunitat educativa, incloent-vos a vosaltres, les famílies.

La inscripció té un cost de 5€ i tot allò que recaptem ho entregarem íntegrament a l’associació riudomenca Em Dones Força, que dedica la seva tasca a la lluita contra el càncer. De la mateixa manera, us animem  a adquirir la samarreta de la cursa per un import de 10€, mitjançant el mateix formulari d’inscripció o apropant-vos a la paradeta el dia de la cursa i, en cas que no pugueu venir, podeu fer una donació triant l’opció de “dorsal solidari”.

Encoratgem a inscriure’s a aquelles persones que encara no ho hagin fet, ens agradaria molt que gaudiu amb tots nosaltres d’aquest dia tan especial en què també hi haurà diverses activitats organitzades pels nostres alumnes.

Enllaç inscripció: Inscripció 2a Cursa solidària INS Joan Guinjoan

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i solidaritat!

Ens veiem a la cursa!