2a Fase del Fem Matemàtiques

VEURE ÀLBUM

Els alumnes de 1r d’ESO Marina Hernández, Abril Pascual, Imad Sadki i Pablo Martínez van participar en la segona fase del Fem Matemàtiques que es va fer el passat 18 d’abril a Móra la Nova. Durant la jornada, els alumnes van participar en tres proves (dues per equips i una individual) on van haver de resoldre diferents problemes de lògica, càlcul i mesura. A la cita van acudir més d’un centenar d’alumnes de les comarques de Tarragona que cursen 6è de primària, 1r i 2n d’ESO i que van ser seleccionats en una fase prèvia. Tot i no guanyar cap dels premis, l’experiència de conèixer altres companys i companyes amb habilitats per les matemàtiques i compartir una diada dedicada plenament a aquesta ciència, ha estat molt positiva. Aprofitem aquestes línies per felicitar a l’equip de l’Institut-Escola 3 d’Abril de Móra la Nova encarregat de l’organització de la jornada per la seva excel·lent acollida i gran professionalitat.