ACUDITS!

Per treballar la lectura expressiva els nens i nenes de 1rB hem preparat uns acudits. Esperem que us agradin i que passeu una bona estona. Recordeu que amb humor tot és més fàcil! Visualitza el vídeo accedint a l’article.

ÚLTIM DIA DE CURS!

L’últim dia de curs tots els alumnes d’Infantil i primària vam sortir d’excursió a diferents espais natural. Els alumnes d’ESO van anar a la piscina del poble i al final tots i totes ens vam trobar a la pista de l’edifici de primària per… Llegeix més»

Jocs d’aigua a Educació Infantil

Amb aquesta calor ve de gust refrescar-se i els alumnes d’infantil han passat una bona estona remullant-se amb diferents objectes que han portat de casa. Han passat una estona ben divertida!!!
Podeu veure més imatges en aquest enllaç:Jugant amb l’aigua

THE GIANT TURNIP

El passat dijous, els nens i nenes de primer van representar la història del “Giant Turnip” als alumnes de P-4 i P-3. Una representació, amb ball inclòs, que els alumnes han treballat i practicat a les sessions d’anglès. La història ens explica com un… Llegeix més»

VIATGE DE 4t d’ESO A CRACÒVIA

Ja han sortit cap a Cracòvia els nostres alumnes de 4t d’ESO! Allà viuran una experiència inoblidable que compartiran amb nosaltres a través de les imatges que ens aniran enviant. Cracòvia és la tercera ciutat de Polònia en nombre d’habitants.
És la capital de la província… Llegeix més»

Colònies de 3r d’ESO a Comarruga

Els alumnes de 3r d’ESO ja han arribat a l’alberg de Santa Maria del mar de Comarruga. Allà faran una estada de 3 dies i moltes activitats didàctiques i lúdiques, entre elles el crèdit de síntesi que hauran de presentar per grups una vegada… Llegeix més»

Festa fi de curs

Divendres dia 9 de juny vam celebrar la festa fi de curs del nostre centre. Durant tot el dia es van realitzar activitats especials: jornades esportives, jocs gegants al pati, visita a les aules per part de les famílies, cercavila amb els gegants de… Llegeix més»

RECUPERACIONS JUNY

Durant els dies 21, 22 i 23 de juny es faran les recuperacions a secundària. Accediu a l’article per veure els horaris.

Camp d’aprenentatge de Tarragona

Els nens i nenes de 1r d’ESO ja han arribat al camp d’aprenentatge de Tarragona! Allà faran activitats relacionades amb la ciutat i la seva història.
El Camp d’Aprenentatge de la ciutat de Tarragona és un servei educatiu del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de… Llegeix més»