ACUDITS!

Per treballar la lectura expressiva els nens i nenes de 1rB hem preparat uns acudits. Esperem que us agradin i que passeu una bona estona. Recordeu que amb humor tot és més fàcil! Visualitza el vídeo accedint a l’article.

ÚLTIM DIA DE CURS!

L’últim dia de curs tots els alumnes d’Infantil i primària vam sortir d’excursió a diferents espais natural. Els alumnes d’ESO van anar a la piscina del poble i al final tots i totes ens vam trobar a la pista de l’edifici de primària per… Llegeix més»

Jocs d’aigua a Educació Infantil

Amb aquesta calor ve de gust refrescar-se i els alumnes d’infantil han passat una bona estona remullant-se amb diferents objectes que han portat de casa. Han passat una estona ben divertida!!!
Podeu veure més imatges en aquest enllaç:Jugant amb l’aigua

THE GIANT TURNIP

El passat dijous, els nens i nenes de primer van representar la història del “Giant Turnip” als alumnes de P-4 i P-3. Una representació, amb ball inclòs, que els alumnes han treballat i practicat a les sessions d’anglès. La història ens explica com un… Llegeix més»

VIATGE DE 4t d’ESO A CRACÒVIA

Ja han sortit cap a Cracòvia els nostres alumnes de 4t d’ESO! Allà viuran una experiència inoblidable que compartiran amb nosaltres a través de les imatges que ens aniran enviant. Cracòvia és la tercera ciutat de Polònia en nombre d’habitants.
És la capital de la província… Llegeix més»

Colònies de 3r d’ESO a Comarruga

Els alumnes de 3r d’ESO ja han arribat a l’alberg de Santa Maria del mar de Comarruga. Allà faran una estada de 3 dies i moltes activitats didàctiques i lúdiques, entre elles el crèdit de síntesi que hauran de presentar per grups una vegada… Llegeix més»

Festa fi de curs

Divendres dia 9 de juny vam celebrar la festa fi de curs del nostre centre. Durant tot el dia es van realitzar activitats especials: jornades esportives, jocs gegants al pati, visita a les aules per part de les famílies, cercavila amb els gegants de… Llegeix més»

RECUPERACIONS JUNY

Durant els dies 21, 22 i 23 de juny es faran les recuperacions a secundària. Accediu a l’article per veure els horaris.

Camp d’aprenentatge de Tarragona

Els nens i nenes de 1r d’ESO ja han arribat al camp d’aprenentatge de Tarragona! Allà faran activitats relacionades amb la ciutat i la seva història.
El Camp d’Aprenentatge de la ciutat de Tarragona és un servei educatiu del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de… Llegeix més»

FOOD FEST 2017!

On Thursday 25th of May we celebrated the first Food Fest in our high-school, but sure won’t be the last one! IE Castellterçol Food Fest 2017 has been a great experience to everyone.We hope our just born Food Festival will be growing and improving for… Llegeix més»