SORTIDA AL COSMOCAIXA 2nESO

El passat 10 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida a Barcelona i van visitar el Cosmocaixa. Allà van fer activitats científiques relacionades amb la pressió atmosfèrica i també amb la sostenibilitat. Va ser un dia d’aprenentatges ben divertits i motivadors!

MANIFEST CONJUNT DE L’IE CASTELLTERÇOL

Davant la violència dels actes que vam presenciar i viure per intentar aturar el referèndum de l’1 d’octubre, el personal docent i no docent de l’IE Castellterçol, compromesos amb els drets humans fonamentals i amb la democràcia, volem manifestar que:
1. Condemnem… Llegeix més»

JA HEM COMENÇAT EL CURS!

Avui tots els nens, nenes, joves, mestres, profes del centre, ens hem reunit després del pati i hem fet la gran foto de grup!
Comença un curs que estarà ple d’activitats, projectes, nous aprenentatges, sortides… Segur que ens ho passarem molt bé!
Molt bon curs 17/18 a… Llegeix més»

CONVOCATÒRIA DE L’ASSEMBLEA INFORMATIVA D’INICI DEL CURS 17/18

Us convoquem a l’assemblea informativa d’inici de curs que es farà el dia 6 de setembre a les 18 hores al Centre Espai Escènic de Castellterçol.

A la reunió es parlarà i s’informarà sobre els aspectes següents:

•  Presentació de l’equip directiu del centre
  •  Presentació dels principals objectius i actuacions per al curs  actual
  • Llegeix més»

ACUDITS!

Per treballar la lectura expressiva els nens i nenes de 1rB hem preparat uns acudits. Esperem que us agradin i que passeu una bona estona. Recordeu que amb humor tot és més fàcil! Visualitza el vídeo accedint a l’article.

ÚLTIM DIA DE CURS!

L’últim dia de curs tots els alumnes d’Infantil i primària vam sortir d’excursió a diferents espais natural. Els alumnes d’ESO van anar a la piscina del poble i al final tots i totes ens vam trobar a la pista de l’edifici de primària per… Llegeix més»