AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

ENLLAÇ

Presentació d’inici de curs a l’Espai Escènic

Ahir divendres es va realitzar la presentació del curs a l’espai escènic del poble. Va ser un acte amb força participació en el qual es va parlar dels projectes més rellevants per aquest curs 18-19.
Volem donar les gràcies a tothom per l’assistència.
Molt bon curs 18/19!!
Llegeix més»

PRESENTACIÓ GENERAL D’INICI DE CURS A L’ESPAI ESCÈNIC

Benvolgudes famílies,
Us convoquem a la Presentació d’Inici de Curs que es farà el divendres 7 de setembre a les 18 hores al Centre Espai Escènic de Castellterçol.
A la reunió es parlarà i s’informarà sobre els aspectes següents:
– Presentació de l’equip directiu del centre
– Presentació dels professionals del centre
– Presentació dels principals objectius i actuacions per al curs actual
– Informacions rellevants del menjador
–… Llegeix més»

RUTA LITERÀRIA MIQUEL MARTÍ I POL

El dilluns 18 de juny del 2018 els alumnes de 3r d’ESO hem anat a Roda de Ter, poble natal de Miquel Martí i Pol, a fer la ruta literària del poeta, en la qual hem passejat pels indrets que formaven part de la seva vida, cosa que ens ha permès conèixer la seva obra a través del seu paisatge vital, gràcies al fet que Miquel Martí i Pol va viure sempre a Roda.… Llegeix més»