Concurs de lectura de poemes en homenatge a Josep Palau i Fabre

poster-palau-copia

El departament de Català, amb la col·laboració de la biblioteca de l’Institut Cristòfol Despuig, convoca el III Concurs de lectura de poemes amb motiu de la celebració del centenari del naixement de Josep Palau i Fabre (Barcelona, 1917 – 2008).

Els principals objectius del concurs són difondre l’obra de Josep Palau i Fabre entre l’alumnat, practicar la recitació de poemes en veu alta i aprofitar les noves tecnologies per a fomentar la creació.

Les bases del concurs són les següents:

BASES:

1r L’alumne/a que vulga participar-hi haurà de fer una gravació de vídeo d’un poema Josep Palau i Fabre, suggerit pel seu professor/a de llengua catalana.

2n Cada alumne/a podrà presentar dues gravacions.

3r Cada gravació haurà d’incloure la recitació dels versos i les imatges que el/la concursant trie.

4t La gravació tant de les imatges com del so s’hauran de fer mitjançant el telèfon mòbil, en posició horitzontal.

5è Les imatges del vídeo faran referència, preferentment, als versos recitats.

6è La gravació s’haurà d’enviar a biblioteca@insdespuig.cat fent constar el nom de l’alumne/a, el curs i el títol del poema.

7è La data límit per enviar les gravacions serà el 31 de març del 2017.

8è Per mostrar els treballs, s’elaborarà un pòster i postals amb codis QR que enllaçaran a les gravacions corresponents.

9è El pòster s’exposarà a l’institut i d’altres centres educatius i culturals.