Informacions del nou curs

Informacions ESO i Batxillerat:

• Deures d’estiu: Busqueu per matèria i curs el vostre treball. Llegiu amb atenció els criteris amb els quals els professors us avaluaran al setembre.

Informacions Cicles Formatius

Selectivitat juny 2018

Ens alegrem de dir que 100% dels alumnes de 2n de batxillerat de nostre institut que s’han presentat a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) les han aprovat!!

Volem donar la més merescuda ENHORABONA als alumnes pels seus resultats.

Agenda 21

Per dotzè any, les escoles de l’agenda 21  s’han reunit el Dia Mundial del medi ambient per celebrar i compartir la feina feta durant el curs sobre sostenibilitat i respecte al medi ambient.
El nostre institut ha participat també aquest any
Trobareu informació gràfica de la trobada,… Llegeix més»

Jornada portes obertes ESO i Batxillerat

Abans del període de preinscripció, els centres organitzen trobades, visites i jornades de portes obertes perquè les famílies puguin conèixer el seu funcionament, els serveis que ofereixen i el projecte de centre o el caràcter propi de cadascun.

L’escola del Consum

L’alumnat de 3r d’ESO, dins del currículum de Ciències Socials visita l’Escola del Consum de Catalunya, actualment dins el Servei d’Informació i Formació de l’ACC. Té els objectius prioritaris següents:

• L’educació continuada dels nens i joves catalans en el consum responsable
  • Definir un espai permanent de treball… Llegeix més»

Taller Medievalia

Els alumnes de 2n de l’ESO tractaran diferents aspectes de la societat medieval com el feudalisme i el vassallatge. Veuran les principals diferències entre l’Alta i la Baixa Edat Mitjana treballant conceptes com: romànic, gòtic, etc…
Introducció: projecció d’un power-point amb imatges que ens apropen… Llegeix més»

La Model ens parla

L’exposició selecciona de forma cronològica 13 històries individuals, el gruix de les quals identifica catalans “il·lustres” i/o singulars vinculats a la Model. D’aquesta manera s’erigeixen en involuntaris símbols representatius d’un univers penitenciari que queda ocult, ja que els plafons posen l’èmfasi en la peripècia individual fins a arribar a la presó i obvien no només la institució sinó el que va suposar el seu pas pel centre penitenciari. Les excepcions són Ferrer i Guàrdia (a la Model es va celebrar el consell de guerra que el va condemnar a mort) i Puig Antich, que hi va ser executat; Helios Gómez, autor de la Capella Gitana (tot i que no s’explica per què la va dibuixar ni per què la van tapar el 1998 quan Núria de Gispert era consellera de Justícia), i A.R., àlies la Gilda, on s’apunta la problemàtica dels homosexuals a la presó. Pel que fa al Vaquilla, s’introdueix la Copel, però res al·ludeix al fet que allà va convertir-se en drogoaddicte.