DIGITALITZA’T!

El nostre centre realitza cursos GRATUÏTS a aquelles persones que no acostumen a utilitzar les eines digitals. Amb aquests cursos aprendreu a descobrir les eines bàsiques del mòbil i les seves aplicacions. Podreu ser autònoms i estar a actualitzats, ja no dependreu dels altres per estar connectats.

Els cursos estan adreçats a totes les edats.

Es realitzaran en torns de matí i tarda.

Informació i inscripció: Tel. 93.337.33.08 / digital@inscanvilumara.cat

Anima’t i DIGITALITZA’T amb nosaltres!!

-A continuació adjuntem la llista de Punts TIC. Recordeu que tenim més informació a l’apartat Digitalitza’t!

PUNTS TIC AJUNTAMENT L’HOSPITALET – CURS 24-25

Cursos de Català. Apunta-t’hi al Vilumara el pròxim dimecres!

Benvolguts, Benvolgudes,
Us fem arribar la informació corresponent als cursos de català organitzats pel Consorci de Normalització Lingüística de l’Hospitalet que durem a terme al nostre centre, l’Institut Can Vilumara.
És important que les famílies i tot l’entorn de l’alumnat pugui tenir accés a aprendre el català.… Llegeix més»

Batxillerat: Presentacions dia 12 de SETEMBRE (inici de classes)

Benvolgut alumnat, el proper dia 12 de setembre ens retrobem al centre i aquest és l’horari del primer dia:

Hora Grup Rebuda institucional Hora Grups de Tutoria
9:00 2n BTX Benvinguda per part de l‘Equip Directiu (Sala Polivalent) 9:15 Es crida per ordre de llista
els grups i pugen a classe
amb el tutor/a, repartició
d’agendes, resoldre dubtes,
etc.
9:30 1BTX Benvinguda per part de
l‘Equip Directiu(Sala Polivalent)
9:45 Es crida per ordre de llista
els grups i pugen a classe amb el tutor/a, repartició d’agendes, resoldre dubtes, etc.

Una vegada finalitzi la reunió amb el tutor/a, podreu sortir fora del centre. Les classes es reprendran amb normalitat després del pati aquest mateix dia.
De tota manera, tingueu en compte que ja heu rebut la informació de quin és el vostre grup.