Demostració de SELVERT per al CFGS d’Estètica integral i benestar

Les alumnes del CFGS d’Estetica integral i Benestar, en el marc del Mòdul de Massatge, han fet una sessió de formació sobre les noves tècniques que practicaran en aquest trimestre, concretament les Pindes: tècnica relaxant Tailandesa, lesPedres Volcàniques: tècnica Japonesa per regular les energies i relaxar els teixits i les Canyes o Bambú : tècnica de teràpia Xinesa per relaxar teixits drenar i tonificar.
A mes, han après un tractament corporal innovador per a tractar diferents anomalies: mala circulació, estries etc. combinant un massatge específic i diferents embolcalls de fàcil aplicació i retirada.

Les alumnes han quedat molt contentes i amb ganes de començar a treballar les noves tècniques assolides.

Trobareu més fotos al Facebook.