Batxillerat

Si esteu interessats en el nostre projecte educatiu us recomanem venir a les nostres portes obertes del dimecres 10 d’abril de 18:00 a 20:00.

Mentretant, us deixem uns vídeos de testimonis d’exalumnes explicant la seva experiència al nostre centre:  Marina, Stefán, Aldira.

El Batxillerat proporciona a l’alumne la maduresa intel·lectual i humana i també els coneixements i les habilitats que li permetran dur a terme en el futur les seves funcions acadèmiques, professionals i socials amb responsabilitat i competència.

És una etapa que comprèn dos cursos acadèmics, al llarg dels quals s’han de cursar algunes matèries comunes i d’altres que escull l’alumne segons els seus interessos. Aquestes configuraran la modalitat del batxillerat.

Presentació d’educació física

Pel curs 2024-2025 oferim les modalitats de batxillerat següents:

Trobareu més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

Veure les Notícies del Batxillerat.