Batxillerat

Si esteu interessats en el nostre projecte educatiu us recomanem consultar aquest dossier informatiu i les diferents informacions que trobareu en aquest espai. El dilluns 25 i el dimarts 26 realitzarem reunions virtuals amb aquelles famílies i alumnes interessades a resoldre dubtes. Les reunions seran:

• Modalitats de Ciències i tecnologia i d’Humanitats i ciències socials: dilluns 25 de maig a les 17.00. Enllaç a la reunió.
  • Modalitat d’Arts, via d’arts plàstiques: dilluns 25 de maig a les 18.30. Enllaç a la reunió.
  • Modalitat d’Arts, via d’arts escèniques, dimarts 26 de maig a les 18.30. Enllaç a la reunió.

Si penseu assistir-hi us demaneu que ens ompliu aquest formulari.

Mentretant, us deixem un video general de presentació del nostre projecte pel batxillerat i testimonis d’exalumnes explicant la seva experiència al nostre centre: Candela, Marina, Stefán, Ricardo, Aldira.

El Batxillerat proporciona a l’alumne la maduresa intel·lectual i humana i també els coneixements i les habilitats que li permetran dur a terme en el futur les seves funcions acadèmiques, professionals i socials amb responsabilitat i competència.

És una etapa que comprèn dos cursos acadèmics, al llarg dels quals s’han de cursar algunes matèries comunes i d’altres que escull l’alumne segons els seus interessos. Aquestes configuraran la modalitat del batxillerat. A l’Institut oferim totes les modalitats de batxillerat:

Trobareu més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

Veure les Notícies del Batxillerat.