Batxillerat

Si esteu interessats en el nostre projecte educatiu us recomanem consultar aquest dossier informatiu . Properament informarem de les dates de portes obertes del curs 2021-22.

Mentretant, us deixem uns vídeos de testimonis d’exalumnes explicant la seva experiència al nostre centre:  Marina, Stefán, Aldira.

El Batxillerat proporciona a l’alumne la maduresa intel·lectual i humana i també els coneixements i les habilitats que li permetran dur a terme en el futur les seves funcions acadèmiques, professionals i socials amb responsabilitat i competència.

És una etapa que comprèn dos cursos acadèmics, al llarg dels quals s’han de cursar algunes matèries comunes i d’altres que escull l’alumne segons els seus interessos. Aquestes configuraran la modalitat del batxillerat.

Presentació d’educació física

Matèries Comunes 1rBatx 2nBatx
Llengua catalana I literatura 2 2
Llengua castellana i literatura 2 2
Anglès 3 3
Filosofia 2
Ciències del món contemporani 2
Educació física 2
Història 3
Història de la filosofia 3
Tutoria 1 1
Matèria comuna d’opció 4 4
Matèria de modalitat 4 4
Modalitat o específiques 4 (2+2) 4
Total 30 30

A l’Institut oferim totes les modalitats de batxillerat:

Trobareu més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

Veure les Notícies del Batxillerat.