Guia en el medi natural i de temps de lleure

rapel

Cicle de 2 anys de durada amb una formació de 2000 hores. L’horari és de matí. Forma professionals que sàpiguen conduir grups a peu, amb bicicleta i a cavall per la natura. Inclou competències com la natació, les activitats nàutiques, el socorrisme al medi natural, guiatge de baixa i mitja muntanya, i el lleure infantil i juvenil.

És un cicle eminentment pràctic. La majoria de dies es surt a la natura faci el temps que faci (cal equipar-se bé). Tenim el Parc de Collserola a tocar cosa que ens facilita l’accés a la muntanya. Realitzem sortides a altres parcs naturals com el Garraf, Montserrat, Montseny, Serra de Prades, Berguedà i La Cerdanya. L’alumnat col·labora organitzant diferents activitats amb alumnes de primària i Eso dinamitzant activitats d’orientació i multiaventura. Això permet preparar activitats similars a les de la seva futura activitat professional.

És un cicle formatiu ideal per aquelles persones que vulguin treballar en contacte amb la natura, conscients del que suposa un cicle com aquest: acabar treballant amb persones en un entorn natural no exempt de riscos. Això vol dir responsabilitat, coneixement, condició física, habilitats comunicatives, passió per la muntanya i sobretot moltes ganes d’aprendre. Els alumnes completen la seva formació amb pràctiques en empreses dedicades al lleure i a les activitats a la natura.

Veure les Notícies de Guia en el medi natural i de temps de lleure.

Fet amb Padlet