Horaris de Perruqueria i Estètica

L’atenció al públic és un dels pilars de la Formació que rep el nostre alumnat dels Cicles d’Estètica i de Perruqueria. Les classes s’organitzen com a Salons, de manera que l’alumnat aprèn en un entorn real de treball i coneix tots els processos que haurà de realitzar com a professional: des de la rebuda i atenció a la clientela fins a la gestió dels productes cosmètics.

Venint a l’Institut, a més de posar-vos guap@s per un preu molt econòmic, contribuïu a la formació de l’alumnat.

L’horari d’atenció al públic dels Serveis de Perruqueria i Estètica per al Curs 2018-19 són els següents:

Serveis de perruqueria

Dilluns

Dimarts

Dimecres

Dijous

Divendres

10:30/11:30

13:30/14:30

Tractaments capil·lars

Rentar i assecar

……….. Color

Permanent

Tractaments capil·lars

……….. Rentar i assecar ……….. Color

Serveis d’estètica

Dilluns

Dimarts

Dimecres

Dijous

Divendres

……….. ……….. ……….. ……….. ………..

Tractamentsde cabina Tractaments

……….. ……….. Tractaments

Tractaments

……….. ……….. Tractaments

………..

Esteu pendents de la pàgina web del centre que és on penjarem les nostres novetats, us esperem!!!

Des d’aquest curs oferim també el Servei de Micropigmentació. Aprofiteu per a posar-vos guap@s fent de models per a l’alumnat del Cicle formatiu de Grau Superior d’Estètica integral i benestar. Amb aquesta tècnica de tatuatge amb pigments s’aconsegueix un efecte de maquillatge perdurable destacant o neutralitzant els vostres trets a partir d’un estudi de visatgisme i d’harmonia dels colors.

micropigmentacion-cartel