Campanya cap infant fora de joc

La recollida de joguines per a la campanya de Creu Roja “Cap infant fora de joc” ha estat un èxit al nostre centre. Creu Roja Joventut i els/les voluntàries del Servei de Mediació volem agrair a tothom la seva participació. Desitgem que l’Any Nou ens… Llegeix més»

Cap infant fora de joc

L’Institut Roquetes col·labora com a Punt de Recollida en la XXI Edició de la campanya de joguines de Creu Roja Joventut “CAP INFANT FORA DE JOC”
La recollida es farà dimecres 18 i dijous 19 en entrar al centre al matí, és a dir, a… Llegeix més»

CONSULTA OBERTA

Horari consulta oberta:
El primer i tercer dimarts de cada mes de 11:45 h a 13:45 h. Els alumnes s’han de dirigir a consergeria per demanar consulta.

“Art” a l’Institut Roquetes

Hem d’estar agraïts. Darrerament mirant els passadissos de l’Institut  veiem la quantitat d’obres que decoren les parets.
A qui ho hem d’agrair?  No ho saps?  Doncs pregunta  i ho sabràs.

Concurs de mates a Reus

CONCURS FEM MATEMÀTIQUES
Els alumnes de 1r i de 2n d’ESO  van participar en el concurs Fem matemàtiques . Els alumnes que vam quedar classificats en la primera fase van ser:
1r ESO: Íngrid Lleixà, Carme Roig, Marc Andreu, Iván Rodrigo (1rB)
2n ESO: Paula Margalef, Anna Calafell,… Llegeix més»