Projecte Col·labora

El centre promou tot un seguit d’activitats solidàries d’aprenentatge i servei que constitueix l’eix vertebrador del Projecte Col·labora i del nostre programa de servei comunitari. Els alumnes inscrits treballen els valors de la justícia i de la solidaritat i alhora prenen consciència activa de les necessitats dels més desafavorits i vulnerables de la nostra societat, convivint amb elles i tasques d’ajuda i suport.

En el marc d’aquest projecte es treballa i es col·labora amb diverses entitats de l’anomenat Tercer Sector:

-Amb el Banc dels aliments,

image041

-Amb Càritas,

image023

-amb la Fundació Tallers, centrada en la reinserció de les persones discapacitades,

image029

-i amb la Residència d’Avis.

image023

En coordinació amb totes aquest entitats, elaborem una proposta educativa que combina les activitats de servei amb les d’acompanyament o d’intercanvi generacional, com les que realitzem a la residència d’avis de Santa Coloma.

Recentment, els alumnes de 1r i 3r d’ESO van participar en la  presentació del projecte a la biblioteca Salvador Cabré (Singuerlín) davant dels representants institucionals de la ciutat i de la zona.