QUIRÓ    DEPARTAMENTS       MOODLE      SECRETARIA      APA      PROJECTES   CICLES FORMATIUS

Novetats segell_somguanyadors  edmodo logo-classroom schoologyEscola VerdaEspai TACGEP BLOCPreparationCentreLogo_HorizontalFamilia i Escola

Sant-Jordi-2017

CARTELLA3

Informació de dates i calendaris de preinscripció

NOTA DE PREMSA – PREINSCRIPCIONS

***

PREMIS NARCÍS  DE CURTMETRATGES I CREACIÓ AUDIOVISUAL

Accés a la convocatòria 2017

***

Portes Obertes BAT i CFJORNADES DE PORTES OBERTES PER A BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

BATXILLERAT: DIMARTS 9 DE MAIG A LES 18 H.

CICLES FORMATIUS: DIMECRES 10 DE MAIG A LES 18:30 H.

Matriculació exàmens oficials Cambridge English

Activitats matemàtiques

El passat divendres 21 d’abril els alumnes de 1r d’ESO  van fer matemàtiques de forma diferent: van visitar l’exposició del Museu de Matemàtiques de Catalunya, a Tarragona; van participar en un taller de Cacera de figures geomètriques i van practicar exercicis de geolocalització.
      Llegeix més»

Lectura en veu alta

El  dijous 20 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO E van participar en l’activitat “Lectura en veu alta” organitzada per Òmnium Cultural a la plaça sant Jordi de Valls. Es tracta d’una lectura pública en què els escolars de diferents nivells llegeixen i també són… Llegeix més»

A Itàlia

Del 24 al 31 de març un grup d’alumnes de segon d’ESO van viatjar a Cave, en la segona part de l’intercanvi que s’ha portat a terme per tercer any consecutiu amb l’institut Via Matteotti d’aquesta ciutat del Laci.
                … Llegeix més»