QUIRÓ    DEPARTAMENTS       MOODLE      SECRETARIA      APA      PROJECTES   CICLES FORMATIUS  PERFIL DEL CONTRACTANT

Novetatsmoodle - entorn virtual d'aprenentatgeEspai TAC edmodo logo-classroom Escola VerdaGEP BLOCPreparationCentreLogo_HorizontalFamilia i EscolaSom Guanyadors 2017

PREISNCRIPCIÓ

Presentació de sol·licituds al centre: del 13 al 24 d’abril

(les preinscripcions presentades dins de termini tenen prioritat respecte les presentades fora de termini)

Horari per a la preinscripció:

• Matins:   de dilluns a divendres de les 9h. a 14h.

• Tardes :  dilluns i dimarts de 15.30h a 17h

Tramesa telemàtica: www.gencat.cat/preinscripcio, durant el període de presentació de sol·licituds. Cal imprimir el resguard que es genera, signar-lo, adjuntar-hi la documentació necessària i presentar-lo al centre demanat en primer lloc fins el dia 24 d’abril.

Documentació a presentar i Criteris de Baremació

Jornades de portes obertes a Cicles i Batxillerat

Dies 7 (Cicles) i 8 (BAT) de Maig a les 18:30 h.

***

ATENCIÓ! Els nostres alumnes de quart d’ESO marxen de viatge i venen NOMÉS butlletes com aquesta per pagar-se el viatge

***

El Consell Escolar del centre aprova per unanimitat el nou Projecte Educatiu del Centre, el podeu consultar fent clic  AQUÍ

Circular pares de 1r i 2n d’ESO

Circular pares de 3r, 4t i Batxillerat

***

Informació pels contractes de neteja i cantina (PERFIL DEL CONTRACTANT)

Llibres 2015-16

LLISTA DE LLIBRES 2017-18

Operativa de compra-venda de llibres

“12 sense pietat” inicia el Festival de Teatre Infantil i Juvenil de l’Alt Camp

El passat dijous 19 d’abril, els alumnes de 2n de Batxillerat escènic van estrenar la seva obra “12 sense pietat” al Centre Cultural per a tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

Amb aquesta obra, dirigida pel professor de teatre del centre Rubèn Pelejero, el nostre Institut obre la programació… Llegeix més»

X Olimpíada d’Economia – Facultat d’Economia i Empresa-URV

Un any més, l’Institut Narcís Oller de Valls, ha participat en l’Olimpíada d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili.
En aquesta ocasió, han participat set alumnes de 2n de BAT: Marina Rubio, Judith Ujaque, Marina Ujaque, Sheila Lirio, Robert Besora, Sílvia Pasqual i Ioan… Llegeix més»

Sheila Lirio, guanyadora del Premi Sambori Òmnium de la Demarcació Del Camp

Sheila Lirio, alumna de 2n Batxillerat de l’Institut Narcís Oller, ha guanyat el 1r premi de la categoria de Batxillerat del Premi Sambori Òmnium de la Demarcació del Camp amb l’obra  El que és.

El passat dissabte, 17 de març, es va celebrar l’acte de lliurament del… Llegeix més»