PRÀCTIQUES IFE: Mario Lavin Villegas

Avui és el torn del Mario Lavin que ha iniciat les pràctiques formatives en el centre de treball de 4t d’IFE AMIE al Patronat Municipal d’esports de Valls, i en concret a la instal·lació esportiva municipal del Vilar.

El Patronat Municipal d’Esport de Valls té unes instal·lacions al Vilar amb els següents espais esportius (Camp de futbol, pista d’hoquei, pista poliesportiva, i Pavelló Joana Ballart).

Quines funcions has fet fins ara?
Les funcions que faig són de conserge (neteja, mantenir en bon estat la pista de bàsquet i el camp de futbol i reparació de llums) Les pràctiques em permeten tenir un bon futur i anar ben preparat per a la vida quotidiana.

En què has millorat tots aquests anys a l’IFE?
En aquests anys he millorat moltes coses, com per exemple el fet de poder parlar amb més facilitat, perquè abans d’entrar a l’IFE era molt tímid, poder fer una presentació i també fer més amics.
He après, gràcies a l’IFE, nous esports com Inclubasquet, l’hoquei, natació i socorrisme.
També he après el funcionament de les piscines o com mantenir en bon estat la gespa dels camps de futbol.
Des de l’IFE m’han ajudat amb els estudis del carnet de conduir a través de l’autoescola i he pogut aprovar la teòrica. Ara estic a les pràctiques de cotxe en autoescola Novatec.

Què creus que et caracteritza?
Aporto les meves ganes de treballar i ajudar a la gent, la meva puntualitat i la meva afició per la tecnologia.

Frase pròpia:
“No deixis per a demà tot el que puguis fer avui”