GENT GRAN

Durant la jornada del dia 11 d’abril, l’alumnat de 2n de dependència ha implementat les activitats elaborades en el marc del seu projecte de síntesi en tres centres per a la gent gran de la Fundació Vilaniu a Valls: CD Alt Camp, Residència Montserrat Cuadrada i Residència Alt Camp.

Ha estat una gran experiència per a tothom: gent gran, personal tècnic i professional, professorat i estudiants. Després de dos cursos intensos d’esforç i dedicació, el nostre alumnat recull la satisfacció de la feina ben feta amb passió i sentit de la responsabilitat, en una professió que demanda persones exemplars. Us felicitem perquè avui hem vist les i els professionals amb qui us heu convertit!

Estem molt orgulloses de vosaltres! Agraïm la col·laboració dels tres centres amb els quals fa mesos que ens coordinem per iniciatives com aquesta que enriqueixen a tots els participants.