LET’S JAMM! ERASMUS +

L’institut Narcís Oller coordinarà al llarg de dos cursos acadèmics 19/20 i 20/21 un projecte Erasmus + dins l’acció K229 (Associacions d’intercanvi escolar) subvencionat per la Comissió Europea.

El projecte, que té per títol “Let’s Jamm” es durà a terme amb l’institut Afchapmangimnasiet de Kalstrona, Suècia.
Es tracta d’un centre que cinc professors del Narcís del GEP van poder visitar l’any 2017 gràcies a la concessió d’un Erasmus K101 (Mobilitat de personal d’educació escolar) i on també alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques ja van realitzar una estada durant el mes de maig.

El projecte que arrenca aquest curs i que finalitza el 2021, “Let’s Jamm”, ofereix els alumnes del Batxillerat d’Arts escèniques i els seus companys de grup participar en activitats d’aprenentatge a través de la plataforma E-twinning en col·laboració amb els alumnes del centre suec a fi de millorar la seva competència comunicativa en anglès, explorar el seu potencial creatiu en l’àmbit de les Arts escèniques, i les seves capacitats organitzatives com a promotors d’esdeveniments culturals.

Continuarem informant…