LET’S JAM! ERASMUS +

L’institut Narcís Oller coordina des del curs 2016/17 un projecte Erasmus + dins l’acció K229 (Associacions d’intercanvi escolar) subvencionat per la Comissió Europea.

El projecte, que té per títol “Let’s Jam” es du a terme amb l’institut Afchapmangimnasiet de Kalstrona, Suècia.
Es tracta d’un centre que quatre professors del Narcís del GEP van poder visitar l’any 2017 gràcies a la concessió d’un Erasmus K101 (Mobilitat de personal d’educació escolar).

El curs 2019/20 el centre aconsegueix l’acreditació ERASMUS+ que permetrà de manera automàtica comptar amb la subvenció de fons europeus per a realitzar accions internacionals durant els següents 7 anys (fins el curs 2026/27), de manera que donant continuitat al contacte amb el centre suec, se segueix desenvolupant el projecte Let’s Jam, que ofereix a l’alumnat de l’optativa  de Cant coral i    tècnica vocal del Batxillerat d’Arts Escèniques participar en activitats d’aprenentatge a través de la plataforma E-twinning en col·laboració amb els alumnes del centre suec a fi de millorar la seva competència comunicativa en anglès, explorar el seu potencial creatiu en l’àmbit de la pràctica musical, i les seves capacitats organitzatives com a promotors d’esdeveniments culturals i d’intercanvi.

Podeu consultar tota la informació de les activitats dutes a terme fent clic aquí

El projecte d’intercanvi s’inicia amb l’anada dels 30 alumnes catalans, a la ciutat sueca de Karlskrona, sempre a finals de març, abans de les vacancies de Setmana Santa,  i finalitza amb l’estada a Valls dels alumnes suecs durant la tercera setmana d’abril, coincidint amb  les celebracions institucionals de Sant Jordi.