BURGOS

Aquesta setmana l’alumnat de 1r de Batxillerat científic i biològic han estat d’excursió a Burgos on han fet tot d’activitats relacionades amb les matèries de ciències.

El primer dia a  Burgos: Logronyo i visita a les antigues mines de ferro La Esperanza.

El segon dia a Burgos: Van visitar el jaciment d’Atapuerca (Avenc de 🐘, Complex Galeria i la Gran Dolina) i van poder comparar el crani fòssil de Miguelon amb el d’un Homo sapiens. Per posar en pràctica el que els havien explicat a Atapuerca van fer un taller sobre Antropometria forense i una visita guiada pel Museu de l’Evolució Humana. També van visitar la Cartoixa de Miraflores amb un guia excepcional, Xavier Salat, a quin agraïm un any més la seva incondicional docència i suport al Narcís Oller.

I per acabar, van visitar la restauració del Riu Alarzón al seu pas per Burgos, passeig fluvial per les persones i reserva de biodiversitat per la flora i fauna, amb escales per peixos.

L’últim dia:  l’alumnat i professorat a Burgos, van fer el trosset del Camí de Sant Jaume que envolta la ciutat de Burgos i van visitar la Catedral. També han vist el solar de la casa del Cid Campeador i han acabat el seu amb un dinar de germanor a Casa Nuño.