TÈCNIQUES d’ACTUACIÓ TEATRAL

Els alumnes d’arts escèniques de 1r i 2n de batxillerat i l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de teatre han assistit aquest 2 d’abril a les II Jornades del XETT  (Xarxa d’Ensenyaments Teatrals de Tarragona) organitzades pel CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR de TÈCNIQUES D’ACTUACIÓ TEATRAL (TAT) de l’Institut Antoni de Martí i Franquès i l’AJUNTAMENT DE TARRAGONA, que tenen com a objectiu apropar el món del teatre als joves de la demarcació de Tarragona, oferint  l’oportunitat de descobrir el seu talent.

Hi han participat diferents instituts de la província de Tarragona que imparteixen el BAT Escènic. Els alumnes han participat en  tallers de cant, veu, improvisació, cos i dansa a més d’oferir mostres de peces teatrals, rebre mentories i un espectacle de cloenda a càrrec d’alumnes de 2n curs de l’Institut del Teatre de Barcelona gratuït i obert a tota la ciutadania al Teatre.

Felicitats per la vostra actuació i que per molts anys ho puguem presenciar!