MOSTRA D’ART JOVE DE L’EIXAMPLE

El divendres 5 de maig es va inaugurar al Centre Cívic Urgell la Mostra d’Art Jove de l’Eixample d’enguany on es recull la feina de l’alumnat del batxillerat d’arts plàstiques, imatge i disseny de l’Escola Pia de Diputació i de l’Ins Poeta Maragall.

Amb una assistència nombrosa, l’acte es va iniciar amb uns breus parlaments d’alumnes dels dos centres i amb la mostra del material audiovisual de l’Escola Pia. Posteriorment es va donar per inaugurada la mostra i tothom va poder gaudir dels treballs de les persones estudiants que han triat el camí de la creació per al seu itinerari de formació.

Pel que fa a les obres exposades de l’alumnat de l’Ins. Poeta Maragall, hi podem trobar fotografíes, apunts, treballs lliures i dibuixos acadèmics que, tant a 1er com a 2n de batxillerat, fan evident el seu talent i coneixement tècnic.

Des d’aquí el nostre reconeixement als/les estudiants de batxillerat, tant de l’Escola Pia de Diputació com del nostre centre. Aquest tipus d’iniciatives demostren la feina que es fa, dia a dia, per preservar la formació en arts creatives en l’educació.

Us animem a veure les imatges de la inauguració aquí