Prenem partir davant la sequera

A causa de la situació greu de sequera a Barcelona, el grup ApS de Sostenibilitat no hem pogut mantenir el nostre hort. Tots plegats hem decidit que resultava de vital importància prendre partir d’aquesta situació, creant una exposició de sensibilització sobre aquesta problemàtica.
Convidem als membres del nostre centre educatiu a apropar-se a l’exposició situada al hall de l’institut.

8 de març

Des de les tutories, l’alumnat de 2n d’ESO ha volgut ser present el dia 8 de març per a celebrar i commemorar la importància de les dones en diferents àmbits de la vida: polítics, socials, esportistes, musicals, científics, etc.

L’institut Les Corts disposa d’una nova taula de cultiu!
El grup ApS de Sostenibilitat ha treballat conjuntament per muntar una taula de cultiu al nostre centre. A més a més, s’ha animat a decorar les taules de cultiu.
Agraïm el seu esforç per fer del nostre centre un… Llegeix més»

Taller “Llegir l’objecte”

L’alumnat de 1rESO ha realitzat una visita al Museu del Disseny per participar al taller “Llegir l’objecte”. Durant aquest han pogut comparar diferents dissenys d’objectes descobrint les característiques que ha de tenir “un bon disseny”. Hem pogut comprovar que cada objecte respon a una necessitat d’un usuari concret… Llegeix més»

Visita al Parc científic de la UB : «Investigant amb cèl·lules i gens»

Els alumnes de 1r de batxillerat de Biologia han visitat les instal·lacions del Parc científic de Barcelona i han fet una practica en un dels seus laboratoris en el que han pogut treballar igual que es fa en els laboratoris de recerca científica.
L’objectiu de la… Llegeix més»