Iniciació al Tast d’Aigües amb Col•laboració amb el Grup Vichy Catalan

A Espanya el consum d’aigua ha crescut molt en els últims anys, més que en cap altre país europeu. Aquest creixement es deu en part per la mala qualitat de l’aigua potable, l’augment del nivell de vida, i  l’interès pels productes saludables.

Avui en dia, la gent no beu solsament per calmar la set, sinó que sap que hauríem de veure dos litres al dia. Els consumidors són cada vegada més exigents, saben llegir les etiquetes per comprar o triar aquelles que més s’ajustin a les seves necessitats (digestives, laxants, depuratives, …).

Consumir aigua mineral està de moda, i la mateixa aigua en si, va a la moda, ja que l’estètica està agafant cada vegada més protagonisme.

Julio Cayela Tormo, és sommelier i periodista. Reconegut a Espanya pel seu treball periodístic i editorial en el sector del turisme gastronòmic i enològic.

Durant tres dies, Julio Cayuela conjuntament amb el Grup Vichy Catalan, han col•laborat amb l’escola amb un curs d’iniciació al tast d’aigües als alumnes de Grau Mig i Superior de Restauració.

Les aigües que s’han tastat són: Font d’Or, Les Creus, Montepinos amb i sense gas, Vichy Catalan i Malavella

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *