Visita d’un IFE noruec

Durant la segona setmana d’abril, vam tenir el plaer de donar la benvinguda a uns estudiants d’un IFE noruec de l’escola Charlottenlund a Trondheim.
El dilluns, van venir a conèixer la nostra escola, explorar les nostres instal·lacions i compartir temps amb nosaltres. L’alumnat també va poder servir a la cafeteria del centre.
El dijous, tant els estudiants noruecs com els de l’Institut d’Hostaleria i Turisme de Barcelona, vam realitzar junts un recorregut pel centre de Barcelona.

L’alumnat de primer, segon i tercer de l’IFE es van encarregar de dissenyar una ruta especial per als nostres convidats noruecs, durant la qual van compartir curiositats i dades històriques sobre la ciutat.
Aquesta experiència ha estat molt enriquidora, oferint-nos l’oportunitat de conèixer-nos millor i aprendre els uns dels altres.