Denominació d’Origen Catalunya

26 de març de 2012

Per segon any consecutiu, la DO Catalunya ha visitat el nostre centre per aprofundir els coneixements dels alumnes sobre les DO’s en general i d’aquesta DO amb característiques força diferents a les altres.

Funcions, finalitats, legislació, distintius de control, elements que garanteixen la qualitat, traçabilitat, tipus de vins, pràctiques enològiques específiques, demarcació de la zona, rendiments màxims i varietats de raïm autoritzades han estat alguns dels conceptes que s’han treballat.

El curs passat, aquesta DO celebrava el seu 10è aniversari. Anton Castellà i Martin, secretari del Consell Regulador ha estat l’encarregat de transmetre totes aquestes nocions i contestar a les preguntes i inquietuds dels alumnes.

Una vegada més, i en aquest cas a través d’aquestes línees, el centre vol a agrair al Sr. Anton i la DO que representa, l’interès, il•lusió i recolzament que mostren per formar els futurs professionals.

consum L’EHTB promou el consum i servei responsable de les begudes alcohòliques, i participa i col•labora anualment amb programes organitzats pel FEBE (Federació Espanyola de begudes espirituoses)