Inauguració de l’Ampliació de la Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona

El president de la Generalitat, José Montilla, acompanyat del conseller d’Educació, Ernest Maragall, i de l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, ha inaugurat les noves instal.lacions de l’IES Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona.
L’acte ha estat dividit en 4 moments principals:

• Recepció dels convidats
  • Acte solemne d’inaguració a la sala d’actes
  • Visita guiada del Centre
  • Aperitiu ofert a tots els convidats

Aquest esdeveniment ha estat possible gràcies a la implicació de tot l’equip humà del nostre Centre.
Així, tant la recepció i l’acreditació dels convidats i la premsa com l’organització de la visita guiada del Centre ha estat possible gràcies a l’actuació dels alumnes dels cicles formatius de turisme.
L’animació de la visita amb les diverses actuacions i “performances” ha estat possible gràcies als alumnes d’animació turística.
Finalment, pel que fa a l’aperitiu, aquest ha estat preparat i servit pels alumnes dels cicles formatius d’hoteleria.

Us presentem alguns dels moments més notables d’aquest acte:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *