Dia Mundial de la SIDA

El dia 31 de novembre va ser el Dia Mundial de la SIDA i tots els grups 4t ESO vam fer uns tallers per grups al centre cívic de Bonavista. Allà ens van donar informació sobre la prevenció contra malalties de… Llegeix més»

Xerrada esmorzar sal·ludables

Alumnes de Dietètica de l’Institut Cal·lipolis de Tarragona han estat la setmana passada amb pares i nens del programa activa’t de l’Institut Collblanc. I ens han oferit una xerrada sobre l’esmorzar sal·ludable i han fet un taller d’entrepans.

El Musical a Tarragona Radio

El passat dijous 23 de novembre a les 11:30 el professor Raül Pons i dos alumnes de batxillerat.
Participaren en directe al programa El matí de Tarragona  Ràdio, junt amb l’escola Cèsar August i l’Institut Escola Mediterrani, per explicar les seves experiències en el muntatge i realització de… Llegeix més»

El musical a Tarragona Radio

El proper dijous 23 de novembre a les 11:30 el professor Raül Pons i dos alumnes de batxillerat.
Participaran en directe al programa El matí de Tarragona  Ràdio, junt amb l’escola Cèsar August i l’Institut Escola Mediterrani, per explicar les seves experiències en el muntatge i… Llegeix més»

Porta un llibre a la motxilla

El Departament d’Ensenyament  va iniciar el  programa “El Gust per la Lectura” que té com a objectiu la formació de bons i bones lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els/les nostres alumnes esdevinguin lectors/es competents, crítics/ques i capaços/ces… Llegeix més»

Voleibol 3r ESO

Els alumnes de 3r d’ESO feren durant la setmana del 30 d’octubre al 4 de novembre unes sessions de voleibol impartides per l’entrenador i jugador del Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau (actualment a primera divisió), Vladimir Stevovski.
Un any més, des de l’àrea d’Educació Física, es… Llegeix més»

Dia Europeu de la reanimació cardiopulmonar (RCP)

El passat dilluns dia 16 d’octubre, l’alumnat de l’IES Collblanc durant l’assignatura d’Educació Física, va commemorar el Dia Europeu de la reanimació cardiopulmonar (RCP). Durant part del matí es van dur a terme tallers pràctics de reanimació i Suport Vital Bàsic dirigits als diversos cursos… Llegeix més»