Voleibol 3r ESO

Els alumnes de 3r d’ESO feren durant la setmana del 30 d’octubre al 4 de novembre unes sessions de voleibol impartides per l’entrenador i jugador del Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau (actualment a primera divisió), Vladimir Stevovski.

Un any més, des de l’àrea d’Educació Física, es busca promoure la vinculació de l’escola amb el club.

L’objectiu d’aquestes sessions és introduir alguns aspectes tècnics del joc, com ara el toc de dits o els moviments per començar a fer jugar la pilota, i també donar peu al joc de vòlei rotació, una pràctica esportiva d’iniciació al joc, en què els infants es van mostrar molt engrescats i motivats.

Clica l’enllaç per veure més fotos