Activitats extraescolars

Aquest curs 2019/20 s’ha ampliat l’oferta d’activitats extraescolars, que són les següents:

Els horaris d’aquestes activitats seran els dimecres de 15,30h a 16,30h

DATES D’INSCRIPCIONS:

LA INSCRIPCIÓ ÉS OBERTA DURANT TOT EL CURS FINS EXHAURIR LA DISPONIBILITAT DE PLACES.

INICI I FINALITZACIÓ DE LES ACTIVITATS:

Les activitats esportives començaran en octubre i finalitzaran el 31 de maig. Les activitats de l’AMPA encara estan per determinar.

GRUPS LIMITATS:

Cada activitat té un límit d’inscripció d’alumnes i aquestes seran acceptades per rigorós ordre d’inscripció amb l’ingrés de la quota. En funció de la demanda s’estudiarà l’opció d’organitzar nous grups.

PER MÉS INFORMACIÓ:

Per qualsevol dubte o consulta us podeu adreçar al coordinador de les activitats extraescolars i professor d’Educació Física Nacho López o bé a l’AMPA de l’Institut Collblanc a través del telèfon 977551716 o mitjançant un correu electrònic a: aeecollblanc@gmail.com

Butlleta d’Inscripció a les Activitats Extraescolars

Heu d’emplenar el formulari i després cal entregar la butlleta al professor d’Educació Física Nacho López juntament amb l’import de la bestreta per a formalitzar la inscripció.

+ Descarrega la Butlleta d’Inscripció