Programa Activa’t

Activa’t és un programa adreçat als alumnes de 2n d’ESO creat i desenvolupat al departament d’Educació Física.

Cada any hi participa un grup de 12 estudiants per curs, i té dos objectius principals: promoure la pràctica de l’activitat física de manera regular i oferir conceptes de nutrició i alimentació per fomentar els bons hàbits nutricionals.

El projecte es du a terme com una matèria optativa.

A 2n d’ESO es realitzen dues sessions, una d’hàbits alimentaris al primer quadrimestre i fitness al segon quadrimestre, i una segona de natació.

DINAR SALUDABLE COM A CLOENDA DE LA PARTICIPACIÓ DELS CICLES FORMATIUS DE DIETÈTICA AL PROJECTE Activa’T

El passat dijous 5 de març els alumnes de cicles formatius de grau superior de dietètica de l’INS Cal•lípolis van finalitzar la seva participació i aportació directa al projecte Activa’T del nostre centre.

L’alumnat de cicles, durant gairebé cada dijous des de principi de curs, ha plantejat jocs, tallers de cuina, xerrades, concursos i balls per tal d’aprendre molts conceptes de com ha de ser una alimentació saludable per estar sans i forts. Però, i sobretot, ha creat una dinàmica molt positiva entre l’alumnat de l’Activa’t.

El comiat, com no podia ser d’una altra forma, va ser espectacular. Un dinar amb pares i mares, alumnat i el professorat, preparat fins a l’últim detall, tot plegat, pels alumnes dels cicles.

Des del departament d’educació física de l’INS Collblanc, coordinadors del projecte, volem agrair un cop més aquesta bona sintonia amb el cicle formatiu de dietètica de l’INS Cal•lípolis i desitjar que aquesta experiència magnífica tingui continuïtat.

Col•laboren: