Revista Escolar

Història de la revista

La revista de l’institut Collblanc forma part del nostre projecte educatiu des del curs 2013/2014. Es va publicar anomenant-se Collblanc 2.0. Hi ha 15 nombres publicats en format digital, amb l’aplicació Isuu.

imatge del primer exemplar revistacollblanc2.0, 2013

La línia editorial del 2013 es centrava amb continguts com entrevistes, les coses que ens passen, collblanc literari, collblanc esportiu, i collblanc a la cuina. Després de cinc anys, va ampliar-se incloent sortides, notícies de la nostra comunitat, premis, participacions a diversos projectes, etc. Actualment, seguirem amb els continguts anteriors i afegirem també articles d’opinió i de reflexió educativa (oberts a tota la comunitat educativa).

I amb aquesta publicació continuem el projecte escolar en format bloc amb una periodicitat mensual sense índex, però oberta a consulta mitjançant les etiquetes.

Des d’aquest curs canviem el format a 3.0 per adaptar-nos a la nova era digital i el nou aspecte implica també novetats, donat que es permet publicar links, vídeos o audios sense límit d’espai. Una altra opció que Blogger contempla és obrir foro de comentaris sota les entrades o publicacions i aportar col·laboracions habituals.

La revista de l’institut Collblanc forma part del nostre Projecte Educatiu de Centre des del curs 2013/2014. Es publiquen les notícies més rellevants de la nostra comunitat educativa i s’inclouen articles de reflexió educativa.

Esperem que us agradi i en participeu!

Revista Collblanc
revistacollblanc@gmail.com