PROJECTE VIDA SOCIAL

Donem resposta a les necessitats de la comunitat i de l’alumnat amb el Projecte de Vida Social
Durant el curs 2014-2015, diferents alumnes d’ESO de l’IE Sant Jordi han dedicat part del seu temps lliure a fer voluntariat. Les tasques que han dut a terme, principalment, han estat de suport a educació infantil i primària, ja sigui ajudant en els tallers plàstics, fent reforç de lectoescriptura o acompanyament de nens i nenes amb necessitats educatives especials.
Per altra banda, aquest any, dins el marc del Projecte de Vida Social, diferents empreses del poble han acollit alumnes de secundària perquè poguessin fer pràctiques de formació en l’àmbit laboral. Les empreses que han col·laborat amb el projecte han estat:
–          Residència d’avis de Navàs
–          Perruqueria Carmina
–          Perruqueria Dejavu
–          Perruqueria Sheila
–          Tallers J. Puig
–          Planxisteria Jesús
Des de l’IE Sant Jordi volem agrair a tots els nois i noies la feina feta i a les empreses col·laboradores la seva implicació en la formació integral dels nostres alumnes.