COMIAT 4t ESO

El divendres 19 de juny a vam fer la festa de comiat de la promoció 2002/2015. És la primera promoció que acaba 4t d’ESO al nostre Institut Escola.

Vam començar amb uns parlaments protagonitzats per la directora, M. Alba Casellas i Puig, que va elogiar les capacitats de l’alumnat d’aquesta promoció i les seves famílies , com va dir, gràcies a la seva lluita ara podem gaudir d’una educació pública a Navàs que arriba fins als 16 anys. Seguidament va parlar l’alcalde, Jaume Casals i Ció, fent una exposició sobre l’educació pública al poble i la seva trajectòria que ha de continuar lluitant pel batxillerat i l’edifici definitiu. Finalment la presidenta de l’AMPA, Mònica Martín Domínguez va demanar que s’apostés pel batxillerat públic i el nou edifici.
L’alumnat va ser obsequiat amb una orla i es van donar els premis “Bon rotllo” que tothom va rebre amb molt d’humor i alhora emoció per l’enyorança que comporta aquest final d’etapa , bo i mirant endavant a la que està a punt de començar.