Què oferim?

El batxillerat és un ensenyament secundari post-obligatori que comprèn dos cursos acadèmics de trenta hores lectives setmanals, en què es prepara als alumnes per a la seva incorporació a estudis posteriors (universitaris i cicles formatius de grau superior), així com per a l’accés al món laboral.

Els estudis s’estructuren en diferents modalitats, de les quals l’INS Ramon Berenguer IV ofereix la possibilitat de cursar-ne les de Ciències i Tecnologia i Humanitats i ciències socials.

El curriculum de 1r Batxillerat (LOMLOE) del curs 2024-25 es composa de les següents matèries:

• Diverses matèries comunes, que ha de cursar tot l’alumnat

• Una matèria de matèria de modalitat obligada, associada a l’itinerari triat (Científic-Tecnològic o Humanístic-Social).

• Dues matèries de modalitat, que es poden escollir (sempre tenint en compte que cal cursar un mínim de matèries de modalitat que siguin específicament de la que correspon a l’alumne/a) .

• Una matèria optativa anual, que es pot escollir, i que completen el currículum de la modalitat triada.

• Dues matèries optatives trimestrals, que pots escollir un, dos o tres trimestres,  i que no tenen continuïtat a 2n Batxillerat.

* Per a la tria de matèries de modalitat i optativa de la franja 1 es recomanable veure la taula de ponderacions de les matèries per accedir als graus universitaris.(Vegeu apartat ORIENTACIÓ ACADÈMICA / PAU d’aquest web).

El currículum de 2n Batxillerat (LOMLOE) del curs 2024-25 es composa de les següents matèries:

• diverses matèries comunes, que ha de cursar tot l’alumnat;

• una matèria comuna d’opció, associada a l’itinerari triat;

• dos matèries de modalitat

• una matèria optativa anual, que es pot escollir, i que completen el currículum de la modalitat triada.