El Pavelló de la República visita l’alumnat de 4t d’ESO

Memoria

Dins el Projecte de Memòria Històrica de l’Institut, la biblioteca del Pavelló de la República -especialitzada en la II República, Guerra Civil i franquisme- va venir a fer dues sessions al nostre alumnat de 4t d’ESO sobre les fonts històriques, com treballar la Història i la Memòria.
El nostre alumnat de 4t està fent un projecte sobre la Guerra Civil, deportacions i exili, i època franquista. Un grup d’estudiants està iniciant l’enregistrament d’entrevistes amb persones que van viure aquestes experiències i han acceptat participar-hi. En un futur s’introduirà la informació obtinguda al web del Taller d’Història de l’Institut.
Agraïm la bona resposta que ha tingut la nostra crida a la comunitat educativa per tal de recollir fonts diverses i testimonis tan valuosos d’aquestes èpoques.
I, sobretot, agraïm l’esforç de la Lídia i la Lourdes per les sessions tan instructives que van fer al nostre alumnat. Podeu veure la notícia també al seu blog.