Menjador escolar

El servei de menjador per a l’alumnat de l’INS Salvador Espriu està gestionat per l’empresa Xino-xano (www.xino-xano.org/) a les instal·lacions de l’escola La Farigola del Clot, que compta amb cuina pròpia i assessorament nutricional per a l’elaboració dels menús.

El cost del servei és, segons es determina a la Resolució EDU/790/2020:

• 6,54 €/dia per a l’alumnat fixe (tots els dies de dilluns a dijous)
      • 7,19 €/dia per a l’alumnat eventual
  • El pagament serà domiciliat, els rebuts es passaran entre els dies 1 i 5 del mes (setembre sobre el dia 20), pels dies lectius corresponents.
  • L’alumnat que vulgui demanar ajut de menjador cal que presenti la sol·licitud a l’institut dins el termini establert. Trobareu tota la informació a l’apartat d’Alumnat i Famílies del web del Consorci d’Educació.
  • Per a tots els casos cal emplenar el següent formulari d’inscripció amb les dades de l’alumne/a, només el primer cop que es fa ús del servei de menjador. No podrà fer ús del menjador l’alumne/a si no s’ha omplert prèviament el formulari.

Per a més informació contacteu amb Xino-xano al 681 27 70 56. També podeu consultar aquest document.

NOTA IMPORTANT:

Per tal de poder donar el servei, cal que aquest compti amb un mínim de 15 alumnes fixes. En cas que algun mes no es complís aquest requisit, l’empresa podrà suspendre el servei i ho comunicarà a les famílies amb 15 dies d’antelació.