Preinscripcions

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2018-2019

*El full de tria d’optatives (només per a alumnat de fora del centre) ha d’acompanyar el full oficial de preinscripció i la documentació sol·licitada.

PREINSCRIPCIÓ ESO

CURS 2018-2019

Llistat d’alumnes admesos 12 de juny
Període de matriculació 1r d’ESO 21 al 27 de juny
Període matrícula extraordinària de l’ESO 5 al 7 de setembre

Trobareu més informació al web del Consorci d’Educació.

3a. mostra de fotografia filosòfica

Us convidem a l’Exposició de la 3a. MOSTRA DE FOTOGRAFIA FILOSÒFICA DE L’INSTITUT SALVADOR ESPRIU, del 28 d’abril  al 31de maig de 2018.
Lloc: Biblioteca del Clot-Josep Benet, Plaça de les Glòries Catalanes, 37-38
A l’exposició hi trobareu les fotografies, amb la seva reflexió filosòfica, que els alumnes de 1r de Batxillerat i de 4t d’ESO de Filosofia… Llegeix més»

STOP-MOTION

L’stop-motion és una tècnica d’animació que consisteix a capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, hom creu que l’objecte es mou.
Una de les activitats que han fet els alumnes de 2n d’ESO a la classe… Llegeix més»