JORNADA DE PORTES OBERTES 2018

El dimecres 28 de febrer de 2018, a partir de les 17h per a l’ESO i 17:45h per a BTX, ensenyem el centre a les famílies interessades en l’ESO i el batxillerat.

A més, farem vàries xerrades informatives sobre el nostre projecte educatiu (en aquest cas per a pares/mares, no per a l’alumnat, que ja ens visitarà en horari lectiu):

19 de febrer 20 de febrer 28 de febrer

Xerrades famílies 6è:

17h Escoles Farigola i

Provençals

Xerrades famílies 6è:

17h Escola Casas/Rambleta del

Clot/Encants i resta d’escoles

Visita al centre:

17h ESO

17:45h BTX

Les xerrades per a les famílies de 4t d’ESO interessades en el nostre BTX seran al maig 2018 (data per confirmar, a l’espera de la publicació de les dates de preinscripció dels ensenyaments postobligatoris).

21 de febrer, Dia Internacional de la Llengua Materna

Avui 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna, un dia per commemorar la diversitat lingüística que se celebra en reconeixement al Moviment per la Llengua Bengalí, que el 1952 es manifestava pels seus drets lingüístics a Bangladesh i que va ser perseguit i atacat.

Per recordar aquest dia, a l’aula d’acollida fa dies que preparem un mapa del món amb les diferents llengües maternes que parlem a l’institut i unes mostres de frases en aquestes llengües. Ho penjarem al vestíbul de Claperós. Esteu convidats a fer-hi un cop d’ull!

Salut, i molta vida a les llengües!

Les set caixes

La Dory Sontheimer ha vingut en tres ocasions al nostre Institut per explicar-nos com el nazisme va afectar la seva família. Les dues primeres visites —els cursos 2015-16 i 2016-17— es van produir en el marc d’uns actes organitzats per recordar les víctimes de l’Holocaust —darrera setmana de gener, coincidint amb… Llegeix més»

22 de desembre

22 de desembre – TOC DE SORTIDA A LES VACANCES D’HIVERN amb els nostres millors desitjos, una campanya de recollida de joguines per una causa solidària, regals d’un amic “invisible” i una xocolata desfeta amb melindros que, com a novetat d’enguany, ha organitzat l’alumnat de 4t per endolcir el lliurament de les notes del treball del primer trimestre.

A totes i a tots, BONES FESTES! Ens veiem al 2018!!