D’excursió per les escletxes d’El Papiol

Dilluns, 15 de gener, els alumnes de Ciències de la Terra de 2n de batxillerat han fet una sortida a El Papiol organitzada pel Camp d’Aprenentatge de Can Santoi.

Un cop allà, han visitat les Escletxes, un espai d’interès natural protegit amb unes esquerdes naturals de grans dimensions, per tal de comprendre els processos naturals que les generen i elaborar-ne un model.

A continuació, han fet un recorregut pel nucli urbà, per esbrinar si aquests processos també afecten les cases i carrers del poble, avaluant els possibles riscos i les mesures de prevenció. Han quantificat el risc geològic amb el qual conviu la població i les mesures arquitectòniques que es prenen per tal de corregir els seus efectes.

22 de desembre

22 de desembre – TOC DE SORTIDA A LES VACANCES D’HIVERN amb els nostres millors desitjos, una campanya de recollida de joguines per una causa solidària, regals d’un amic “invisible” i una xocolata desfeta amb melindros que, com a novetat d’enguany, ha organitzat l’alumnat de 4t per endolcir el lliurament de les notes del treball del primer trimestre.

A totes i a tots, BONES FESTES! Ens veiem al 2018!!

Campanya de recollida de joguines

Aquest Nadal des del sindicat Front d’Estudiants no volem que cap nen es quedi sense joguines, per tant hem decidit organitzar un recapte de joguines a l’institut. Aquests regals els podeu portar els dies 19, 20 i 22 de desembre a l’entrada de l’institut i a les hores de pati al vestíbul de Claperós. Aquests regals han de ser exclusivament nous per la seguretat de l’infant que el rep. S’agrairia que no tinguin cap component bèl·lic o sexista. Aquests regals els entregarem a la farinera. No cal que sigui un regal gaire car, penseu que amb un petit detall podeu alegrar a un nen o una nena per Nadal.

Moltes Gràcies,

Front d’Estudiants

Reunions inici de curs

Passats els primers dies de curs, és un bon moment per continuar la relació a través de la col·laboració i l’intercanvi entre el centre i les famílies. Aquesta vegada en forma d’una reunió inicial amb les tutories dels vostres fills i filles. Us hi esperem!

dimecres… Llegeix més»

3 OCTUBRE 2017: ATURADA GENERAL

El dimarts 3 d’octubre de 2017 el nostre centre s’adhereix a l’ATURADA GENERAL.
Diversos sindicats han convocat aquest dia una vaga general, i paral·lelament la Taula per la Democràcia, formada per agents socials, partits polítics i entitats de la societat civil, ha convocat una ATURADA GENERAL… Llegeix més»