Llicències digitals ESO i llibres de text Batxillerat curs 18-19

Llibres

ESO
L’AFA ha gestionat que les llicències digitals s’adquireixin a través d’Iddink (codi ESO: 463MR4), per facilitar les famílies un únic lloc de pagament. Més informació aquí: 463-Com Comprar.
Pels diferents nivells, trobareu aquí el llistat de llicències que cal adquirir: Llicencies curs 18_19.
Algunes llicències de matèries específiques s’hauran d’adquirir al setembre.
La data màxima per a fer i pagar la comanda sense despeses d’enviament (en cas que hi hagi algun llibre en paper) serà el 30 de juliol.

BATXILLERAT
Aquí trobareu llistats dels llibres corresponents al curs 18-19:
Llibres 1r btx 18_19
Llibres 2n btx 18_19
Podeu adquirir els llibres de text a través d’Iddink (codi de centre per a batxillerat: 518MR4), i allà escollir si els voleu nous o en la modalitat d’Ecobook (programa de reutilització de llibres on podreu estalviar fins un 55%). Més informació aquí: 518-Com Comprar
La data màxima per a fer i pagar la comanda sense despeses d’enviament serà el 30 de juliol.

Iddink també és el lloc on totes les famílies poden fer-se sòcies de l’AFA i així gaudir dels avantatges que això comporta.

ROGER MARTÍNEZ: “UN BOIG PER LA BIOQUÍMICA”

El dimecres, 27 de juny va tenir lloc a la facultat de biologia  la cloenda del programa Bojos per la bioquímica. És un programa que s’emmarca dins d’un de més ampli:  Bojos per la Ciència, que organitza la Fundació Catalunya La Pedrera. Està adreçat als estudiants de batxillerat amb l’objectiu d’estimular  el talent científic entre els joves i fomentar les vocacions científiques. En Roger Martínez Cot ha estat un dels 24 participants del projecte. Durant aquest curs, al llarg de 18 dissabtes, ha rebut diverses sessions teòriques i pràctiques al Departament de Bioquímica i Biomedicina Molecular (BBM) de la Universitat de Barcelona, sobre temes científics d’actualitat en el món de la bioquímica i la biotecnologia. El dia de la cloenda, conduïda pel coordinador del programa i professor de bioquímica  Josep M. Fernández Novell, els participants han presentat els resultats de la feina feta que ha estat molt satisfactòria. Felicitats!

Visca la filosofia

Les alumnes Sara Millán Vivar i Júlia Capdet Mestres han estat les guanyadores del premi Minerva de TR 2018 per un treball tutoritzat per Jaume Vaisman (Institut Salvador Espriu) i per Joan Carles Cirera (UAB).
¡Enhorabona a aquestes dues noies tan fantàstiques i als seus tutors!