Reunions inici de curs

Passats els primers dies de curs, és un bon moment per continuar la relació a través de la col·laboració i l’intercanvi entre el centre i les famílies. Aquesta vegada en forma d’una reunió inicial amb les tutories dels vostres fills i filles. Us hi esperem!

dimecres
3 octubre
dimarts
9 octubre
dimecres
10 octubre
17,15 h: 1r ESO (aules 101 a 105)
18h: 2n ESO (aules 201 a 205)
17,15h: 3r ESO (aules 106 a 110 i aula 010)
18h: 4t ESO (aules 206 a 210)
17,15h: 1r i 2n BAT ((aules 009, 008 i 007 per a 1r; 002, 003 i 004 per a 2n)

Revista XQ

La ‘Revista per què?’ és una iniciativa de la Fundació Periodisme Plural amb voluntat de servei a la comunitat educativa, amb l’objectiu d’oferir les claus i el per què de les noticies. Està pensada per ser un instrument pedagògic pels mestres. Tant en el fons com en la forma, vol oferir als professors una eina eficaç per explicar l’actualitat als seus alumnes. Neix com a blog i també amb un format d’edició setmanal per ser imprès. Així es pot convertir en material escolar per, des del periodisme, contribuir al coneixement dels alumnes. ‘La Revista per què?’ també vol fomentar la lectura entre les nenes i els nens, despertar el plaer de comprendre a partir de la lletra impresa.

Si voleu descarregar algum número de la revista, podeu obrir l’enllaç següent:

Visca la filosofia

Les alumnes Sara Millán Vivar i Júlia Capdet Mestres han estat les guanyadores del premi Minerva de TR 2018 per un treball tutoritzat per Jaume Vaisman (Institut Salvador Espriu) i per Joan Carles Cirera (UAB).
¡Enhorabona a aquestes dues noies tan fantàstiques i als seus tutors!