2n ESO: Projecte “Viatjar a l’edat mitjana”

Els alumnes de 2n d’ESO, durant les dues setmanes abans de Nadal, han estat treballant de valent en el projecte “Viatjar a l’edat mitjana”. Durant aquest retorn al passat, han descobert quina concepció tenien del món en aquesta època (a través de l‘atles Cresques), com era navegar per la Mediterrània i quina motivació tenien (mitjançant cartografia medieval, tipus de naus, instruments de navegació, comerç, conflictes com les Croades) o quins van ser alguns dels viatgers medievals més il·lustres (com Ramon Llull, Marco Polo o Ibn Battuta) que van descobrir i relatar les “meravelles” d’aquest món medieval.

Els alumnes s’han engrescat cercant informació en vídeos i textos (tant digitals com en reproduccions d’edicions originals), han escrit en anglès, castellà i català i, sobretot, han après a treballar col·laborativament per elaborar manualment un objecte per a l’exposició final sobre el projecte, situada al primer pis del nostre centre.

Ara, esperen amb ganes que tots els alumnes del centre hi passin i que els en facin una valoració que se sumarà a la de cada alumne per la seva feina i participació en el seu grup.

Felicitats, alumnes de 2n ESO!

Drets dels infants

Els alumnes de 1r d’eso del grup E han dissenyat, preparat i editat uns videos sobre els Drets dels Infants, dins la classe de Cultura i Valors. L’experiència ha estat gratificant i motivadora i els curts resultants molt originals. Gràcies alumnes.

Projecte “Qui som”

L’alumnat de 1r de l’ESO fa treball cooperatiu i comença el projecte QUI SOM. Investiguen, reflexionen i generen noves maneres d’aprendre i d’ensenyar. A l’Espriu, junts treballem millor!