Preinscripció de Batxillerat

En referència a la preinscripció per al Batxillerat, aquí teniu l’enllaç al formulari per inscriure’s a la Jornada de Portes Obertes de batxillerat (5 maig 2021, 18h). Enviarem enllaç al correu electrònic que ens indiqueu, el mateix dia de la sessió. Sessions mitjançant la plataforma ZOOM. La sessió serà enregistrada per a la posterior visualització des de la nostra web. Les sol·licituds de la preinscripció seran de l’11 al 17 de maig. Més informació a https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat

Informació de les Portes Obertes

En aquest enllaç podeu visualitzar la informació de la jornada de portes obertes de l’ESO del nostre centre: Padlet de la Jornada de Portes Obertes (ESO).

Les jornades de portes obertes de l’ESO es van realitzar els dies 2 i 3 de març a les 18 h de forma telemàtica mitjançant la plataforma Zoom.

Per a l’ESO, el període de preinscripció és del 17 al 24 de març. Enguany tot el procés és telemàtic, trobareu tota la informació a preinscripcio.gencat.cat. A més, el Consorci d’Educació ha elaborat una presentació i un vídeo explicatiu sobre la preinscripció.

Per a batxillerat, la preinscripció és de l’11 al 17 de maig. Us podeu inscriure a les portes obertes del 5 de maig a les 18h en el següent enllaç.

Vídeo de presentació del centre

Bloc Projecte 3R

Iniciem el projecte de les 3R sobre el reciclatge i la sostenibilitat. Perquè tota la comunitat educativa en pugui fer un seguiment del dia a dia, hem fet un blog que inclourà el desenvolupament dels diferents tallers de 1r d’ESO. L’alumnat serà l’encarregat de generar el contingut al final de cada jornada. Us deixem l’enllaç del blog:

Escultura cinètica de Theo Jansen

Dia del Pi

Per celebrar que aquest diumenge 14 de març, és el Dia del Pi, l’alumnat de tercer d’ESO ha realitzat una gimcana matemàtica pel parc de les Glòries amb l’app Math City Map. Han comptat, mesurat, calculat… però sobretot han gaudit amb les matemàtiques!

Revisió dels estereotips de gènere en la publicitat

A primer d’ESO hem estat treballant l’edició digital d’imatges a través de la revisió dels estereotips de gènere. Hem fet una anàlisi sobre la publicitat i una crítica sobre els models masculins i femenins amb tot allò que acaben generant en les persones: complexos, pressió de gènere, inseguretat en el comportament i el nostre físic… Per això hem creat un nou imaginari original i despreocupat que ens ha permès destensar aquesta pressió social cap al gènere i el cos.

CONCURS DE CARNESTOLTES!

A l’INS Salvador Espriu no ens vam voler perdre el carnaval, tot i les restriccions per la pandèmia! Vam organitzar comparses per grup classe, i cadascuna va fer l’enregistrament de la seva actuació per al concurs d’enguany. Voldríem agrair la fantàstica participació de tothom al concurs, heu fet uns vídeos molt divertits! Per nivells, els millors classificats han estat:

– 1ESO: “La catifa vermella” grup 1B vídeo

– 2ESO: “Wildcats” grup 2D vídeo

– 3ESO: “Assaltants a l’Espriu” grup 3A vídeo

– 4ESO: “La mafia musical” grup 4E vídeo

– Batxillerat: “High School Musical IV” grup B2A Vídeo

els guanyadors són…

• En 1r lloc: grup 2 ESO D

• En 2n lloc: grup 2n BTX A

“I a la secció professorat, fora de concurs…” el vídeo del professorat!

Felicitats a tots els participants!