Sortida a l’escola del mar

Els alumnes de primer de l’ESO hem anat a l’Escola del mar de Badalona amb la matèria de Biologia. Hem fet dos tallers: un taller al laboratori per observar el plàncton marí amb les lupes i els microscopis, i un altre per observar la diversitat de la fauna del litoral mediterrani.

Molt interessant!

Programa TEI

Divendres passat,14 de desembre, els alumnes de 1r i 3r van tenir una trobada del PROGRAMA TEI. Van realitzar una activitat conjunta on els alumnes es van conèixer millor entre ells i van esbrinar aspectes importants sobre els seus padrins/es i fillols/es.

Revista digital

Els alumnes de l’optativa  “revista digital” de 1r d’ESO han creat aquesta revista al 1r trimestre. La podeu llegir clicant sobre la imatge següent i entrant amb el vostre compte de correu @insespriu.cat