Visita a l’exposició “The zone of hope”

L’alumnat de l’optativa Ciències Aplicades de 4t d’ESO va viure el passat divendres una experiència immersiva virtual sobre el canvi climàtic. També van fer la Gimcana digital, ItinerApp “En quin món volem viure”.
Cada equip portava una Tablet amb un mapa interactiu amb geolocalitzacions que els mostrava un conjunt de proves i pistes que tractaven sobre les causes i conseqüències del canvi climàtic.

Premi Jove de Còmic

Els alumnes de segon d’ESO van participar al Premi Jove de Còmic organitzat per l’Ajuntament de Barcelona. La temàtica era l’erradicació de la violència masclista. L’alumna Aina Aginako de 2n d’ESO B va anar a recollir el premi a la millor obra d’humor gràfic. El còmic tenia com a coautores a la Nadia Tudela, Valentina Bernat i Nerea Carbajo.

Enllaç al còmic

Programa TEI

Divendres passat,14 de desembre, els alumnes de 1r i 3r van tenir una trobada del PROGRAMA TEI. Van realitzar una activitat conjunta on els alumnes es van conèixer millor entre ells i van esbrinar aspectes importants sobre els seus padrins/es i fillols/es.

Revista digital

Els alumnes de l’optativa  “revista digital” de 1r d’ESO han creat aquesta revista al 1r trimestre. La podeu llegir clicant sobre la imatge següent i entrant amb el vostre compte de correu @insespriu.cat