JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

El dimecres 13 de març de 2019, a partir de les 17h per a l’ESO i 18h per a BTX, ensenyem el centre a les famílies interessades en el nostre centre.

A més, farem diferents xerrades informatives sobre el nostre projecte educatiu (en aquest cas per a pares/mares, no per a l’alumnat, que ja ens visitarà en horari lectiu). Les xerrades per a les famílies de 6è seran:

6 de març a les 17:15h Escoles Farigola i Provençals
7 de març a les 17:15h Escola Casas i resta d’escoles de la zona

Les xerrades per a les famílies interessades en el nostre BTX seran al maig 2019 (data per confirmar, a l’espera de la publicació de les dates de preinscripció dels ensenyaments postobligatoris).

Bojos per la ciència

Enguany tenim tres alumnes seleccionades per participar en Bojos per la ciència de la Fundació Catalunya la Pedrera: Judit Perez, Ingrid Buil i Lucía De Diego! Aquest programa premia l’excel·lència entre l’alumnat de 1r de batxillerat i busca fomentar les vocacions científiques. Enhorabona a totes tres!!!!!