JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

El dimecres 13 de març de 2019, a partir de les 17h per a l’ESO i 18h per a BTX, ensenyem el centre a les famílies interessades en el nostre centre.

A més, farem diferents xerrades informatives sobre el nostre projecte educatiu (en aquest cas per a pares/mares, no per a l’alumnat, que ja ens visitarà en horari lectiu). Les xerrades per a les famílies de 6è seran:

6 de març a les 17:15h Escoles Farigola i Provençals
7 de març a les 17:15h Escola Casas i resta d’escoles de la zona

Les xerrades per a les famílies interessades en el nostre BTX seran al maig 2019 (data per confirmar, a l’espera de la publicació de les dates de preinscripció dels ensenyaments postobligatoris).

Visita dels alumnes de primària

Dimarts dia 19 i dimecres dia 20 de febrer, van visitar l’institut Salvador Espriu alumnes de 6è de primària de les escoles Provençals i La Rambleta del Clot. Per fer la ruta més agradable, els alumnes de 1r ESO havien preparat una gimcana per diferents espais del centre (laboratori, tecnologia, mediateca, amfiteatre i pati) i en cada un d’ells rebien informació relacionada amb tot allò que es fa i es disfruta a l’institut (llengües, excursions, viatges, eines digitals, TEI, departaments i activitats esportives, entre d’altres). Gràcies a tots per fer-ho possible.