Donacions de sang 2018

Com ja sabeu, el passat dimarts 10 d’abril es va fer gràcies al treball dels alumnes de 5è el projecte de donacions de sang a l’escola.

Estem molt contents ja que aquest any han vingut 71 persones a donar sang.

De totes aquestes persones, es van poder fer 66 donacions i el més important és que d’aquestes persones, 11 són nous donants.

Us volem donar les gràcies a totes aquelles persones que vau acostar-vos per donar “vida” a altres persones que ho necessiten. Mai se sap si un dia en necessitarem nosaltres.

També volem encoratjar a tots els i les alumnes de 5è per la gran tasca que han realitzat en aquest projecte i com no, a les seves mestres que han conduït a tots aquests nens i nenes.

Aquí us deixem el pòster de les donacions que es van realitzar:

Una estrella = Una donació