Festa de Transformació de l’Escola

Ja s’acosta el dia de la Gran Festa de la Transformació de l’Escola Josep Pla en una Comunitat d’Aprenentatge.

Es realitzarà el proper diumenge 1 de juliol al pati de l’Educació Primària entre les 11 i les 13h.

Aquí us deixem unes recomanacions perquè la festa sigui tot un èxit:

– No es deixarà entrar a ningú sense entrada (només als nens/es molt petits): us les vam incloure al sobre de notes.

– Us demanem que sigueu puntuals. La festa comença a les 11h i per motius organitzatius i de seguretat, a les 11.15h tancarem les portes i no es permetrà l’entrada a ningú. No es faran excepcions.

– Recordeu que hi haurà inflables aquàtics. Per tant, és necessari que els vostres fills/es portin banyador, xancletes lligades i una tovallola.

– Al poliesportiu es celebrarà l’acte formal de transformació exclusiu per als adults. Per aquest motiu us demanem que vingueu amb disposició de participar en aquest acte formal, mentre els vostres fills/es juguen al pati (acompanyats per un dels seus pares o sols): totes les activitats estaran vigilades i dinamitzades per monitors/es. Heu de ser conscients que els nens/es voltaran pel pati i per part nostre queda assegurat que cap nen/a marxarà de les instal·lacions del centre sol.

– Per mantenir el poliesportiu en condicions (paviment sec), els nens i nenes no podran accedir a l’espai del poliesportiu.

– La finalització de la festa és a les 13h. Us demanem que per a la bona organització de la jornada intenteu respectar aquest horari.

Moltes gràcies 😉