Carnestoltes a l’Escola

El Rei Carnestoltes ja ha arribat a l’escola. Hem estat amb ell al pati d’Educació Infantil i ens ha donat les tres consignes. Recordeu que dimecres i dijous només són per Educació Infantil.
Aquí les teniu:

Dijous: “Dimecres amb la cara pintada hauràs de venir, si davant del rei Carnestoltes vols presumir”

Dijous: “Amb tot el que vulguis els teus cabells decoraràs. Només els que en tingueu: els calbs, us ho podeu estalviar”.

Divendres: “El rei Carnestoltes sap molt de moda i diu que hem de portar al revés, la roba: etiquetes i costures ensenyarem i per l’escola, les lluirem”.

Volem donar les gràcies a la Colla de Gegants i Gralles de Sant Andreu de la Barca per la seva col·laboració en la construcció del rei Carnestoltes que estrenem enguany. Sense aquesta col·laboració no hagués estat possible!

Aquí us deixem algunes fotos del procés d’elaboració: