CONCURS A LA BIBLIOTECA

A la Biblioteca de l’Escola tenim molts llibres de L’Agus i els monstres, ja que hi ha molts lectors que els encanten les seves aventures. Durant aquest trimestre, a més, qui vulgui pot participar en un concurs ben especial sobre aquests llibres.

Dibuixa un monstre inventat i el portes a la Biblioteca de l’Escola, hi ha un munt de premis i la possibilitat que el monstre més original surti en un dels llibres de veritat!!!!

Teniu més informació al plafó de la Biblioteca, i també els fulls on s’ha de dibuixar el monstre, per si us animeu a participar !!!