Taller Coeduquem a casa: propostes de cada dia

Quin paper té la família en l’educació de nenes i nens? Eduquem igual a tots els fills i filles? Com les situacions personals i expectatives influeixen en el que esperem dels infants? Com afrontem les diferents necessitats i demandes que ens fan? Com operen les nostres idees preconcebudes i els nostres prejudicis? Eduquem realment en igualtat? Què implica això?

Tots aquests temes es tractaran al taller “Coeduquen a casa: propostes de cada dia”, a càrreg de l’associació CoeducAcció. Coeducació és una associació sense ànim de lucre que treballa per la transformació educativa a través de la perspectiva de gènere.

Les famílies interessades us podeu inscriure al següent enllaç; http://goo.gl/forms/uh0gmtVBIr

L’AMPA oferirà servei de monitoratge per als infants de les famílies interessades. Podeu sol·licitar el servei al mateix formulari d’inscripció.

Queda reservat el dret d’anul·lació del taller en cas de no arribar a un mínim de 5 persones inscrites.

Animeu-vos a participar!

Dia: 17 febrer 2016

Hora: 17:30h-19:00h

Lloc: Biblioteca Escola Baloo