Sortida gegantera de Santa Eulàlia i Carnestoltes a Montbau

Benvolgudes famílies,
Aquest dissabte dia 10 de febrer tenim la sortida gegantera de Santa Eulàlia!!!!
Convocatòria 10:30 / 11 h Plaça dels Àngels
Recorregut: C/ dels Àngels, pintor Fortuny, rambles (descendent), Ferran, pl. sant Jaume final de recorregut!
Vinga ànims, tots ben abrigats i amb ganes de gresca, al color de la colla és vermell!

I el diumenge 11 de febrer treuren al Jeroni i l’Harmonia a passejar pels carrers de Montbau.

La cercavila de gegantons de Carnestoltes és molt divertida i us animem a participar-hi amb els vostres fills i filles!
El punt de trobada estarà ubicat a l’Escola Baloo, mitja hora abans de la sortida de la cercavila el diumenge 11 de febrer. Necessitem gent per acompanyar als gegants i gent per carregar amb ells.
Us hi esperem, a més d’acompanyar als nostres gegants, creiem que és una altra manera de “fer Escola” i una oportunitat de participar tots plegats en aquesta activitat.

Ens veiem

Us esperem!!!!