Festes de Sta Eulàlia

sta-eullaliaUs deixem un recull d’imatges del que va donar de si la nostra participació a la cercavila de Sta Eulàlia i el passeig d’en Jeroni i l’Harmonia pels carrers de Barcelona en companyia d’una gran quantitat de nens i nenes de l’escola i al so de la música de la colla de timbalers.

Benvolgudes famílies

Ja tenim aquí les festes de Santa Eulàlia i com ja és tradicional, treure’m al Jeroni i l’Harmonia a passejar. La cercavila de gegantons de les escoles de Barcelona és espectacular i us animem a participar amb els vostres fills i filles!

Si voleu participar, heu de saber que el punt de trobada estarà ubicat a la Plaça Castella a les 10.30 h, però la plantada dels gegants serà de 10.00 h a 10.30 h, per tant, si el que vols és anar abans, també seràs benvingut.

La Cercavila per les festes de Santa Eulàlia pels carrers de Barcelona començarà al voltant de les 11.00 h del matí, acabarà al voltant de les 13.00 h i el seu recorregut és el següent:

Plaça Castella, C. Tallers, Rambles (descendent), Virreina (avituallament d’aigua), Rambles (encreuament a l’altura del C. Unió), C. Ferran i plaça Sant. Jaume.

Pots acompanyar a la colla gegantera com vulguis, però si el que vols és acompanyar-los dins de la cercavila, l’únic requisit és que et posis una samarreta VERMELLA

Us esperem, a més d’acompanyar als nostres gegants, creiem que és una altra manera de “fer Escola” i una oportunitat de participar tots plegats en una activitat.

Ens veiem

La colla gegantera de la Baloo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *